پدر شهید مدافع حرم «حسین هریری» دانشجویان را نیرو‌های پیشرو انقلاب معرفی کرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۲۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، عباس هریری در جشن «پیروزی مقاومت و پایان حکومت داعش» که توسط واحد بسیج پردیس رضوان در سالن آمفی تئاتر پردیس اسرار دانشگاه امام رضا (ع) و با حضور فرمانده پایگاه بسیج آستان قدس رضوی برگزار شد، دانشجویان را نیرو‌های پیشرو خط انقلاب معرفی کرد.
 
وی در این همایش اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های سیاسی و فرهنگی که امروزه با آن مواجه هستیم، مسئولیت فرهنگی عظیمی بر دوش همه ماست که نقش دانشجویان در این مسیر پررنگ‌تر از دیگر اقشار جامعه است.

پدر شهید مدافع حرم افزود: بسیاری از شهدای مدافع حرم انقلاب را درک نکرده و جنگ را لمس نکرده بودند، اما در دوران فعلی جزء السابقون قرار گرفتند و مسیر ولایت را به درستی شناختند.

وی ضمن اشاره به دشمنی طولانی مدت استکبار جهانی با ایران، تنها راه مقابله با آنان را ایستادگی و استقامت دانست و بر پیروی از خط ولایت فقیه تاکید کرد.

گفتنی است شهید حسین هریری تخریب چی بسیجی پایگاه شهدای گمنام مسجد هجرت مسئول تخریب قرار گاه فاطمیون حلب متولد ۱۳۶۸ اربعین سال گذشته به همراه جمعی دیگر از همرزمان خود در سوریه در دفاع از حریم عقیله بنی هاشم به درجه رفیع شهادت نائل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها