خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی:

گردهمایی بیش از 100دانش آموز نخبه در مجمع علوی/ استقبال متولیان مساجد از جوانان ونوجوانان مطلوب نیست

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: بیش از یکصد دانش آموز نخبه استان با موضوع راهکارهای عملی اخلاق و تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در مجمع علوی گردهم آمدند.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۳۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان صبح امروز 23 آذرماه آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

سرهنگ غلامرضا اردونی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان با حضور دانش آموزان پسر هیئت های اندیشه ورز بسیج دانش آموزی شهرستانها در مسجد الگوی شهرستان بیرجند (مسجد الحسین جوادیه) برگزار می شود گفت: علت انتخاب مسجد هم به جهت توجه به موضوع مسجد و هم به جهت نقش مسجد در تربیت دانش آموز دارد است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مسجد یک تلنگری به ما و دیگران است که مسجد را در همه برنامه هایمان خوب ببینیم تصریح کرد: صرفا مسجد را برای عبادت نبینیم بلکه در خیلی موضوعات دیگر هم باید به آن توجه کرد همان طور که صدر اسلام و در زمان دفاع مقدس مسجد کانون تحولات ، جریانات و همه شکل گیری های اساسی اسلام و انقلاب بود.

اردونی با این عنوان که ما شش کارگروه داریم عنوان کرد: از جمله ی آن کارگروه ها فرهنگی بصیرتی، تربیتی اخلاقی، امر به معروف و نهی از منکر، فرزند و خانواده ، علمی و کارگروه راهبرد اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه دانش آموزی شاید تنها قشری در استان است که کارگروه اقتصاد مقاومتی آن یک ویژگی خاصی دارد و آن هم راهبرد اقتصاد مقاومتی است اظهار کرد: در مجموعه دانش آموزی و با توجه به جامعه بالای دانش آموزی و استفاده از ظرفیت های مجموعه دانش آموزی با فرهنگ سازی در این مجموعه خیلی از گرفتاری ها حل می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان افزود: بیش از یکصد دانش آموز نخبه استان با موضوع راهکارهای عملی  اخلاق و تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در این مجمع گردهم آمدند.

وی تاکید کرد: سیاست ما در مجموعه بسیج دانش آموزی است که سه میم منزل، مسجد و مدرسه را تقویت کنیم که محور آن مسجد این پایگاه ولایی و محل تعلیم و تربیت است.

اردونی با بیان اینکه وظیفه جهادی و انقلابی مرکز رسیدگی به امور مساجد بهره گیری از حضور جوانان در مسجد است گفت: باید دشمن و راه های نفوذ دشمن را بشناسیم. خواسته دشمنان جدایی جوانان از مسجد و روحانیت است و جای تاسف است که چرا متولیان مسجد جوانان و نوجوانان را درک نمی کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها