درپي انتشار فيلمي در خبرگزاري بسيج صورت گرفت
در پی انتشار فیلمی در خبرگزاری بسیج از برخورد نیروهای معربان در چهارراه ولیعصر با یک دستفروش، بازرسی شهرداری تهران و شرکت شهربان به صورت جدی به این ماجرا ورود کردند.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۲۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدصادق شیرازی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در گفت‌وگو با شهرنوشت، گفت:هتک حرمت شهروندان توسط مامورین شهرداری از خطوط قرمز ما است و دو معبربان خاطی به خاطر ضرب و شتم با دستفروش خیابان ولیعصر (عج) تا صدور رای کمیته انضباطی از کار معلق شدند.


مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران نیز با اشاره به اینکه نیروهای خاطی شهربان به کمیته انضباطی احضار شده اند، گفت:پس از بررسی تمامی ابعاد این اتفاق، حکم آنان صادر و اطلاع رسانی خواهد شد.


چیذری خاطر نشان کرد:هرچند ابتدای این ماجرا و علت بروز رفتار ناهنجار از سوی ماموران انضباط شهری توسط تهیه کنندگان این کلیپ حذف شده است اما به هر حال، طبق قانون و طبق آئین نامه انضباطی موجود در این زمینه، انجام هرگونه برخورد فیزیکی توسط نیروهای رفع سدمعبر ممنوع و غیرقانونی است.


به گزارش بسيج، اين واكنش درپي انتشار فيلمي از ضرب و شتم يك دستفروش در ٤ راه وليعصر از سوي ماموران شهرداري و نيروي انتظامي صورت گرفت.


اينكه اقاي چيذري گفته است ابتداي اين ماجرا از سوي تهيه كنندگان اين كليپ حذف شده صحت ندارد و نسخه كامل فيلم منتشر شده است و در صورتي كه نسخه كامل تري در اختيار ايشان است مي توانند منتشر كنند.


در مجموع برخورد با اين ٢ فرد خاطي از سوي شهرداري قابل تقدير است و لازم است مقدمات برخورد قضايي با انان نيز فراهم شود تا ديگر هيچ شخصي در لباس مامور به خود جرات انجام چنين اعمالي ندهد.

ارسال نظرات