خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار مطرح کرد

اساس شکل‌گیری گروه‌های جهادی محرومیت‌زدایی و توسعه کشور

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار گفت: اساس شکل‌گیری گروه‌های جهادی محرومیت زدایی و توسعه کشور است.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۱۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

اساس شکل‌گیری گروه‌های جهادی محرومیت‌زدایی و توسعه کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، علی‌میرزا دریایی در جلسه شورای گروه های جهادی شهرستان بهار ضمن تشریح عملکرد گروه‌های جهادی این شهرستان اظهار داشت: اساس شکل‌گیری گروه‌های جهادی محرومیت زدایی و توسعه کشور است.

وی با بیان اینکه با تشکیل و فعالیت گروه‌های جهادی کار بزرگ و ارزشمندی در راستای محرومیت زدایی ایجاد شده است، افزود: گروه‌های جهادی همانند دوران دفاع مقدس در عرصه رویارویی با جنگ اقتصادی دشمنان وارد میدان شده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار بیان داشت: گروه های جهادی شهرستان برنامه های پرباری برای سه سال آینده در عرصه‌های عمرانی، محرومیت زدایی، ارائه خدمات عمومی و اشتغالزایی دارند.

*برای خدمت به محرومان باید آستین همت را بالا زد

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز در ادامه با بیان اینکه برای خدمت به محرومان باید آستین همت را بالا زد، گفت: سپاه در راستای محرومیت زدایی تلاش بسیاری کرده است.

مهدی هندی‌ورکانه افزود: ساخت سالن‌های ورزشی، خانه عالم، تهیه جهیزیه، کمک به محرومین و... از اقدامات ویژه‌های است که انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان امام راحل گفت: مستضعفان حامیان اصلی انقلاب هستند و تلاش برای بهبود معیشت مستضعفان وظیفه تمام مسئولان است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: چند سالی است که رهبر معظم انقلاب از مسئولین خواسته اند برای رفع فقر ومحرمیت در جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار