دشمن به دنبال ایجاد درگیری بین اقشار مختلف جامعه در کشور است ، ما باید هوشیار باشیم و کاری نکنیم که خواسته دشمن با دستان ما تحقق پیدا کند .
کد خبر: ۸۹۶۲۱۹۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مراسم تودیع وتکریم فرمانده بسیج کارگری استان زنجان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل به خوبی به دشمنی و توطیه ابرقدرت‌های جهان پی برده بودند که دشمنی‌ها مستکبرانی چون آمریکا و صهیونسیت‌ قرار داشتند وبا احساس خطر بسیج را در جهت حفظ و مراقبت از انقلاب و اسلام تاسیس نمودند.

سردارجهانبخش کرمی بااشاره به فرمایشات امام راحل افزود: ابر قدرت ها به این سادگی اسلام را رها نخواهند نمود و با انقلاب به تمام و کمال مبارزه خواهند کرد ولی با وجود بصیریت‌مندی بسیجیان و عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب، هرگز به نتیجه نرسیدند.

وی اظهار داشت:  در این دوران بسیج صحنه هائی را آفرید که تاریخ هرگز آن صحنه ها را به خود ندیده و فقط در عاشورا و جنگ های صدر اسلام چنین حماسه هائی قابل مشاهده بود .

سردارکرمی عرصه دفاع‌مقدس که یکی از صحنه‌های مهم حضور بسیجیان در تاریخ کشور محسوب می‌شود که تا آخرین نفس در برابر ابرقدرت‌ها ایستاند و از خاک کشور دفاع کردند، تصریح کرد:  پس از حضور داعش در منطقه و رویارویی رزمندگان اسلام در برابر این لشکر منحوس و خبیث، آنان را در منطقه زمین‌گیر نمودند.

وی با اشاره به اینکه اگر در هر کشوری نوای دلنشین بیج طنین انداز شود چشم همه دشمنان به دور خواهد شد، گفت: ۸۶کشور در صدد این بودند که مردم سوریه و عراق را نابود کنند وبا جنایت خواستار حقوق بشر بودند .

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد درگیری بین اقشار مختلف جامعه در کشور است ، تصریح کرد : ما باید هوشیار باشیم و کاری نکنیم که خواسته دشمن با دستان ما تحقق پیدا کند .

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار داشت:  با تدبیر بسیج و خون پاک شهدا ملت ها نجات پیدا کردند .

سردار کرمی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و اسلام و ملت شهید پرور ایران همه روزه و شبانه برای تهاجم فرهنگی و تصویر اعتقادات و ایمان و اراده جوانان ما را هدف قرار داده اند،تصریح کرد:تهاجم فرهنگی ،سخت تر از جنگ سخت می باشد دشمنان هدف دار حرکت می کنند و باید از این جنگ نرم که صدمات زیادی را وارد می کند ،جلوگیری کرد.

وی خاطر نشان کرد: هر جا روحیه جهادی شکل گیرد و این روحیه در همه عرصه‌ها از جمله علمی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی باشد پیروز خواهیم بود که در آن هیچ تردیدی نیست. امروز بسیج به یک تشکل خاص تعلق ندارد، بلکه متعلق به انقلاب اسلامی است و باید این شجره طیبه را تقویت نماییم.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات سرهنگ رسول اکبری فرمانده سابق بسبج کارگری استان زنجان تقدیر و سرهنگ یحیی احمدی بعنوان فرمانده جدید بسیج کارگری استان زنجان منصوب شد همچنین از خانواده های شهدای شهیدان اجاقلو، محمدی، باقری، خیرخواه، حسینی، بهرامی و عباسی  تجلیل شد.

ارسال نظرات