خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان قزوین در دیدار با رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت:سیاست‌زدگی درست به اندازه سیاست‌زدایی خطرناک است و ما باید سیاست اسلامی را حایگزین اسلام سیاسی نماییم.
کد خبر: ۸۹۶۲۱۹۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار خود با مسوول بسیج اساتید کشور و همراهان در خصوص نقش مهم بسیج اساتید اظهار کرد: روح بسیج نیاز مند روحیه بسیجی است و باید روحیه بسیجی را به نحوی در جامعه پیاده کرد که روحیه بسیجی احساس زندانی بودن نکند.
وی با اشاره به تلاش‌های نیروهای بسیجی در کشورهایی چون سوریه، لبنان و عراق تبیین کرد: امروز فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت بسیار والایی برخوردار بوده و باید در زمینه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه شهرستان قزوین با اشاره به مثال‌هایی از اهمیت فعالیت‌های اجتماعی و لزوم داشتن روحیه بسیجی برای موفقیت و سرنگونی دشمن توضیح داد: ما همواره با ابرقدرت‌های پوشالی چون قیصر و کسرا در گذشته و یا شوروی و امریکا در زمان معاصر روبه‌رو یوده‌ایم وهمواره داشتن روحیه بسیجی در انجام فعالیت‌های اجتماعی شرط رسیدن به پیروزی بوده است و روحیه بسیجی هرگز محدود نمی‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد: دین محوراصلی همه فعالیت‌ها بوده و شاکله اصلی آن توسط پیامبر گرامی اسلام پایه ریزی شده است.
حجت‌الاسلام عابدینی با اشاره به آیات الهی و روایات ابراز داشت: اقامه نماز از اولویت‌های دینی ما است که تنها منوط به خواندن نمازهای یومیه نبوده و فعالیت‌های اجتماعی که همچون حضور سردار سلیمانی در حشدالشعبی عراق و در راستای خدمت به مردم بوده نیز در راستای اقمه نماز جای می‌گیرد.
وی در ادامه تبیین کرد: ما باید توجه ویژه‌ای را به محکمات و متشابهات دینی داشته باشیم چرا که بلایی که ما مسلمانان سر مسلمات دینی آوردیم قرآن و تقوا را محجور کرده است.
امام جمعه شهرستان قزوین ولایت‌ را نیازی عمومی در همه افراد دانست و تصریح کرد: همه انسان‌ها ولایتمدار و ولایت‌محور هستند ولی اینکه در راستای ولایت خدا و یا اینکه در راستای ولایت طاغوت قدم بردارند بر عهده خود فرد است.
نماینده ولی‌فقیه در استان بر اهمیت دوری از افراط و تفریط اشاره کرد و متذکر شد: سیاست‌زدگی درست به اندازه سیاست‌زدایی خطرناک است و ما باید سیاست اسلامی را حایگزین اسلام سیاسی نماییم.
حجت‌الاسلام عابدینی در خاتمه با اشاره به اهمیت مسئله‌محوری و ضمن اشاره به آیات الهی و بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ما باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را الگوی کار خود قرار داده و نسبت به مسئله محوری و شناخت بسیجی واقعی دقت کافی را داشته باشیم.
۱۰۰۵/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها