خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در دیدر با امام جمعه قزوین:
رئیس بسیج اساتید کشورخاطرنشان کرد: امروز باید در دانشگاه‌ها موضوع‌محوری جایگزین مزیت محوری شده و نگاه‌ها از کلیات به محسوسات تغییر یابد.
کد خبر: ۸۹۶۲۱۹۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

شکل گیری اندیشکده راهبردی در استان ها امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در دیدار ظهر امروز خود با حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه استان قزوین که پیرامون عملکرد بسیج اساتید و هم‌چنین بهره‌مندی از فرمایشات حجت‌الاسلام عابدینی صورت گرفته بود، اظهار کرد: بسیج و به‌ویژه سازمان بسیج اساتید ارگانی بسیار مهم و تاثیرگذار در کشور است.
وی با اشاره به بیانات سردار غیب‌پرور در دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری تصریح کرد: تحول‌گرایی و اثر بخشی با رویکرو اجتماعی دو موضوع مهمی است که باید به صورت سازمان یافته در دستور کار قرار گیرد.
این مسئول شکل‌گیری اندیشکده راهبردی را امری ضروری دانسته و تبیین کرد: شکل گیری اندیشکده راهبردی در سراسر استان‌ها و متناسب با مخور توسعه و مزیت های هر استان امری لازم و ضروری است.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور تشریح کرد: شکل‌گیری آموزشکده‌هایی برای برطرف‌کردن و پیگیری کارهای زمین‌مانده و ناتمام در زمینه علم توسط اساتید بسیجی مسئله محور باید در دستور کار قرار گیرد.
دکتر زارعی ادامه داد: شناسایی مسئله و هم‌چنین تبیین راهبرد در حوزه علم امری مهم بوده و نقش مدیران، کارشناسان، روحانیون و مسئولین در این زمینه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
این مسئول وجود نهادهای علمی را برای رفع مسائل امری لازم دانست و ابراز داشت: مسئولین باید در زمینه کسب و کار توجه بیشتری را نسبت به بسیج اساتید داشته باشند چرا که اساتید نگاه علمی و جامع و شایسته‌ای را نسبت به مسائل مختلف خواهند داشت.
رئیس بسیج اساتید کشور در ادامه خاطرنشان کرد: امروز باید در دانشگاه‌ها موضوع‌محوری جایگزین مزیت محوری شده و نگاه‌ها از کلیات به محسوسات تغییر یابد.
دکتر زارعی در خاتمه متذکر شد: باید نگاهها به بسیج اساتید از نگاه شعارگونه به نگاه حل‌المسائلی تغییر یابد.
۱۰۰۵/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها