فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد به همراه امام جمعه محترم شهرستان دکتر ولدبیگی، و جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده های معظم شهیدان «گنجی»«حیدری» و «شاه بختی» دیدار کردند .
کد خبر: ۸۹۶۲۱۴۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  سرگرد پاسدار ترابی فرمانده ناحیه اشتهارد به همراه امام جمعه  شهرستان دکتر ولدبیگی، و جمعی از مسئولین با خانواده های معظم شهیدان «گنجی»«حیدری» و «شاه بختی» دیدار کردند .

دیدار با خانواده‌های شهدا و پاسداشت آن از وظایفی است که بر عهده تک تک ملت ایران قرار دارد و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این وظیفه را به‌خوبی به‌جا می‌آورند.

بیان خاطرات و خصوصیات اخلاقی شهیدان  «گنجی»«حیدری» و «شاه بختی»  از زبان اعضای خانواده آنها لحظه‌های شاد و غمگینی را در این دیدار به وجود آورد که خنده و گریه را باهم همراه کرده بود.

مادر شهید گنجی پسرش را با لفظ "حسین جان" یاد می‌کرد و با هربار آوردن نام فرزند شهیدش بغض، راه سخن را بر او می‌بست و اشک از چشمانش جاری می‌شد اما این اشک‌ها صلابت زینب گونه‌اش را زیر سئوال نمی‌برد.

ترابی در این دیدارها ضمن درود بر روح پرفتوح حضرت امام(ره) و ارواح طیبه شهدا اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

سرگرد پاسدار ترابی فرمانده ناحیه اشتهارد وجود خانواده شهیدان را پر برکت دانست و گفت: وظیفه ما قدردانی از شهدا وخانواده های آنان است که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی بهترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد گفت: دشمن اعتقادات جوانان را نشانه گرفته است و می‌خواهد ارادت مردم به شهدا و خانواده‌هایشان را کم کند و روحیه دفاع و شهادت طلبی جوانان را تغیر دهد.

 

 
خبرنگار بسیجی : صدری
ارسال نظرات