حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درهمایش انس ومودت بازنشستگان سپاه شهرستان گفت:پیشکسوتان و بازنشستگاه سپاه گنجینه‌های گرانبهای نظام هستند
کد خبر: ۸۹۶۲۱۳۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

 حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درهمایش انس ومودت بازنشستگان سپاه شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، گفت: پیشکسوتان و بازنشستگاه سپاه گنجینه‌های گرانبهای نظام هستند.

وی درادامه افزود: لازم است تجربیات و خاطرات این رزمندگان اسلام به صورت کتاب تدوین شود و برای نسل‌های امروز و آینده این مرز و بوم دوباره بازگویی شود.

منتشلو اضافه کرد: در حالی که در طول جنگ تحمیلی دولت عراق به مرز‌های کشورمان تجاوز کرد، اما پس از حمله کشور‌های غربی به عراق، بسیاری از مردم این کشور به مرز‌های ایران پناه آوردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دهگلان گفت: در آن هنگام دولت‌های ترکیه و عربستان مرز‌های خود را بر روی آوارگان عراقی بستند و آوارگان برای چندین سال در ایران زندگی کردند؛ و این مهربانی و عطوفت مسئولان ایران در برخورد با آوارگان عراقی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگرفته از دین اسلام و آیات قرآن کریم است.

وی افزود:پیشکسوتان و بازنشستگاه سپاه گنجینه‌های گرانب‌های نظام هستند و نقش بسیار زیادی برقراری امنیت و آرامش کنونی کشور ایفا کرده اند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات