خبرهای داغ:
برترین‌های مسابقات قرآنی حلقه‌های تربیتی صالحین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در مراسمی به همت معاونت تربیت و آموزش ناحیه تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۷۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم اهدای جوایز برترین‌های مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و تفسیر قرآن در سالن آمفی‌تئاتر مصلای قدس قم برگزار شد.
«مهدی کبیری پور» فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) طی سخنانی در این مراسم، اظهار داشت: مسابقات قرآن فرصتی است که ما بیشتر با کلام الهی مانوس شویم؛ همه باید تلاش کنیم که با قرآن انس بگیریم و در آن تدبر کنیم که قرآن با ارزش‌ترین و متقن‌ترین هدیه خدا به انسان می‌باشد.
حجت الاسلام رضا اعزازی استادیار صالحین ناحیه امام حسین (ع) نیز با اشاره به نکات تربیتی قرآن کریم گفت: تمام اخلاص و خوبی‌هایی که در افراد شاخص مثل شهدا و علما بروز کرده از برکت قرآن است و وقتی زندگی این افراد را بررسی می‌کنیم به قرآن و اهل بیت می‌رسیم و رمز گشایی شخصیت این افراد با قرآن است.
وی افزود: تمدنی که امام خامنه‌ای (مدظله العالی به آن اشاره کرده و بر آن تاکید دارند، انسان‌های متدبر در قرآن می‌خواهد؛ لذا باید کاری کرد که جوان‌ها با قرآن مأنوس شوند.
اعزازی با تأکید بر اهمیت حفظ قرآن اضافه کرد: کسی که قرآن را حفظ کند، قرآن نیز وی را حفظ خواهد کرد.
این مراسم با اجرای گروه تواشیح شمیم رضوان به مناسبت ایام ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم همراه بود و در پایان، نفرات برتر مسابقات قرآنی ناحیه مورد تجلیل قرار گرفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها