راه اندازی دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی دادگستری استان

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکهراه اندازی دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی دادگستری استان با راه اندازی دفتر دوم خدمات الکترونیک قضایی دادگستری استان مقام سوم کشور را دارا هستیم گفت: به زودی دو دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران راه اندازی می‌شود که با افتتاح این دو دفتر مقام اول کشور را کسب خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۷۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
حجت الاسلام مزارعی افزود: ارباب رجوع دادگستری برای دریافت خدمات باید با مراجعه به این دفاتر مشخصات خود را در سامانه سنا ثبت کنند.
وی با بیان اینکه با ثبت مشخصات افراد در سامانه سنا، ابلاغ‌ها و دادرسی‌ها بصورت الکترونیکی برای افراد ارسال می‌شود افزود: کاهش زمان دادرسی، متقن بودن ابلاغ‌ها و ارواق قضایی، حفظ حرمت افراد، محرمانه بودن اطلاعات طرف‌های دعوی و کاهش مراجعات مردمی به شعب دادگستری استان از جمله مزایای این سامانه الکترونیکی است.
مزارعی بیان کرد: این مکاتبات که قبلا بصورت کاغذی و دستی ابلاغ می‌شد با ثبت نام در سامانه سنا بصورت پیامک به تلفن همراه افراد ارسال می‌شود.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از نو آوری‌های دستگاه قضایی برای رائه خدمات مطلوب به مردم، راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور و به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
ارسال نظرات