معاون اقتصادی اداره اقتصاد و دارایی استان گفت:رتبه نخست معرفی فرصت های سرمایه گذاری برای استان از ۹۸ فرصت سرمایه‌گذاری معرفی شده از سوی ستاد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد ۹ فرصت توسط سازمان سرمایه‌گذاری کشور به عنوان فرصت سرمایه‌گذاری خارجی و بین‌المللی تأیید شده است.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۵۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
طاهر شریف پور افزود: این ۹ فرصت سرمایه‌گذاری در سامانه جهانی سرمایه‌گذاری کشور به ثبت رسیده‌اند.
وی ادامه داد: مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان فعال بوده و هم‌اینک این مرکز تمام زیرساخت‌های لازم به لحاظ فیزیکی و امکانات را برای ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران دارا است.
معاون اقتصادی اداره اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه این مرکز از کارشناسان خبره در حوزه اقتصادی، مترجمی زبان خارجی و سرمایه‌گذاری بهره می‌برد اضافه کرد: ۹ فرصت سرمایه‌گذاری جهانی کهگیلویه و بویراحمد به زبان‌های انگلیسی، فارسی و روسی به چاپ رسیده‌است.
وی افزود: از جمله اقدامات مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تهیه کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نقشه راه سرمایه‌گذاری و راهبرد‌های سرمایه‌گذاری است.
حدود ۱۰۰ فرصت جدید سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، گیاهان دارویی، انرژی، نفت، پتروشیمی و صنعت و معدن در استان شناسایی شده است.
کهگیلویه و بویراحمد قابلیت‌های فراوانی برای سرمایه گذاری در بخش‌های نفت، گاز و پتروشیمی، گردشگری، صنعت و معدن، کشاورزی، گیاهان دارویی و باغ، آب و منابع طبیعی دارد.
ارسال نظرات