تجلیل از مدیران برتر ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله

خبرگزاری بسیج: مدیران و مسئولان فعال و برتر خواهر و برادر ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله در جشنواره مالک اشتر با حضور فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه روح الله مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۴۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین حافظ مومنی فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه روح الله در این مراسم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ابراز خرسندی ایشان از عمق بخشیدن به حرکت پیش رونده نیروهای مسلح در بخش نیروی انسانی با برگزاری جشنواره مالک اشتر گفت: لازمه پیشگامی در موفقیت ها، استمرار حرکت رو به جلو و بدون توقف است. بنابراین باید در هر بخش که مسئولیت و وظیفه ای بر عهده دارید بی وقفه و مستمر کار و تلاش کنید.

 ایشان نام گذاری جشنواره به نام جناب مالک اشتر، از فرماندهان حضرت امیرالمؤمنین (ع) را آموزنده توصیف کردند و فرمودند: مالک اشتر در بصیرت و شناخت صراط مستقیم، عزم راسخ، احساس مسئولیت و آمادگی برای مجاهدت، شجاعت و قدرت و فرماندهی و در عین حال در معنویت، عبادت، تواضع، برجسته و الگوست و فرماندهان نیروهای مسلح باید بیش از دیگران این حالات و روحیات عالی را در خود تقویت کنند.

 

 

 

ارسال نظرات