یکی از بسیجیان پرورش دهنده شتر استان گلستان در گفتگو با بسیج:
عبدالرحمن حمیدی با انتقاد از مجوز واردات شتر برای مصارف گوشت کشورمان افزود: مجوز واردات شتر از سوی مسوولان برای تامین گوشت داخلی مورد تایید از سوی تولیدکنندگان نیست و نشان دهنده عملکرد ضعیف مسوولان است.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۳۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

 

عبدالرحمن حمیدی  فعال بسیجی و یکی از پرورش دهندگان شتر در شهرستان آق قلا استان گلستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  واردات شتر موجب کاهش انگیزه برای تولیدکنندگان داخلی و افزایش ارزآوری برای کشورهای خارجی می شود.

وی با انتقاد از مجوز واردات شتر برای مصارف گوشت کشورمان افزود: مجوز واردات شتر از سوی مسوولان برای تامین گوشت داخلی مورد تایید از سوی تولیدکنندگان نیست. بااین حال مهم تر از خسارت زایی که واردات شتر دارد نشان دهنده عملکرد ضعیف مسوولان دولتی است که نتوانسته بازار را به نفع پرورش دهندگان داخلی تنظیم کنند.

این فعال بسیجی در ادامه افزود: متاسفانه کشورهای خارجی از جمله چین هرروز جای بیشتری برای خود در در بازارهای جهانی باز می کنند از اینرو سختگیری در مجوز واردات می تواند عاملی موثر درحمایت از تولید ملی محسوب شود.

این پرورش دهده شتر در پایان افزود: حضور دلالان و اسطه گری در واردات شترر موجب شده است که آشفته بازار ایجاد شود از اینرو می تواند برای پرورش دهندگان شتر اختلال ایجاد کند.

ارسال نظرات