گزارش بسیج از مناطق زلزله زده غرب کشور/7
حسینی گفت: از این که طلبه‌ها به مردم خدمت رسانی می‌کنند و هر کدام به نحوی کاری را انجام می‌دهند باعث دلگرمی مردم شده است.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۹۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسجی به مناطق زلزله زده غرب کشور، سید میثم حسینی طلبه بسیجی و جهادگر در خصوص اقدامات انجام گرفته از سوی قرار فرهنگی شهید جعفری اظهار داشت: قرارگاه در سه قسمت از شهر سه جور خدمات متفادت ارائه می‌دهد. واحد‌های سیار نانوایی که از صبح تا شب مشغول خدمت رسانی به مردم زلزله و تحویل نان تازه رایگان به مردم هستند.

وی افزود: همچنین به همکاری شرکت اسنوا و قرارگاه شهید جعفری در دو ایستگاه مشغول شستن رایگان و سرگرم کردن بچه با کنسول‌های بازی است. این مورد از خدمت رسانی باعث رضایت مردم آسیب دیده زلزله شده است چراکه بیشتر بچه سرگرم می‌شوند و همچنین شستوشوی لباس‌ها بسیار حائز اهمیت است. از این که طلبه‌ها به مردم خدمت رسانی می‌کنند و هر کدام به نحوی کاری را انجام می‌دهند باعث دلگرمی مردم شده است.

این طلبه بسیجی اظهار داشت: در مرحله سوم که به کمک موکب‌های داوطلب اعزام شده بعد از مراسم اربعین انجام می‌گیرد، پخت غذای گرم و رساندن آن به دست مردم است که قرارگاه شهید جعفری آن را با همکاری موکب‌های مستقر انجام می‌دهد.

حسینی عنوان کرد: قرارگاه شهید جعفری با برنامه ریزی‌هایی که برای ۶ ماه آینده کرده است سر و سامان دادن به اوضاع و تسریع در بازسازی ویرانه‌های شهر روستا خواهد که این مهم یک مدیریت همه جانبه می‌خواهد.
ارسال نظرات