خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج رسانه خبر داد:
معاون تعلیم و تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشور از فعالیت ۳۲۰ حلقه صالحین با حضور فعالان و نخبگان رسانه ای در همه استان های کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۸۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
فعالیت ۳۲۰ حلقه صالحین با حضور نخبگان رسانه ای در سراسر کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام زکریا نیکویی در دیدار مسئولان سازمان بسیج رسانه از سامانه خبری حوزه‌های علمیه و دیدار با رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های محوری سازمان بسیج رسانه، ایجاد اتاق فکر با حضور روحانیون خوش‌فکر و اهل رسانه و فعالان رسانه‌ای است که در این امر حجت الاسلام‌والمسلمین پناهیان به عنوان استاد قشر بسیج رسانه به این اتاق فکر، توجه دارد.

وی افزود: خوشبختانه در همه استان ها، یک فرد روحانی که آشنا به علوم رسانه و دارای مدرک سطح ۴ حوزه باشد، به عنوان استاد قشر منصوب شده و به امر آموزش و هدایت حلقه‌های صالحین می‌پردازد.

وی همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بسیج رسانه با شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: در این تفاهم‌نامه بر لزوم تولید محتوای اندیشه‌ای مناسب و ارائه نظرات مشاوره‌ای به امامان جمعه در سراسر کشور تأکید شده است و بدون تردید این تعامل‌ها و هم‌افزایی‌ها با عزیزان روحانی و حوزوی، منشأ خیر فراوانی خواهد بود.

حجت الاسلام نیکویی در ادامه با اشاره به آموزش سواد رسانه‌ای برای یکصد نفر از طلاب و فضلای حوزه علمیه تهران از سوی بسیج رسانه، ابراز داشت: یکی از اقدامات ارزنده در ماه‌های اخیر، راه اندازی جامعه وعاظ رسانه انقلابی با حضور سی روحانی خوش فکر و پرمخاطب در عرصه رسانه همچون حجج اسلام و المسلمین سرلک، دانشمند و ... است.

وی افزود: یکی دیگر از فعالیت‌ها، راه اندازی مجمع رسانه‌های انقلابی بود و شامل همه افرادی می‌شود که دارای کانال‌های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی پرمخاطب هستند و در راستای اهداف انقلاب و اسلام به فعالیت مشغول هستند.

معاون تعلیم و تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه در پایان یادآور شد: در حال حاضر، ۳۲۰ حلقه صالحین در همه استان‌های کشور از سوی بسیج رسانه و با حضور فعالان و نخبگان رسانه‌ای تشکیل شده است که همه این‌ها زیر نظر یک روحانی فعال و دغدغه‌مند به عنوان استاد و سرمربی قشر بسیج رسانه مشغول به فعالیت هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها