مسئول کاروان طلاب روایت گران نور به مناطق زلزله زده:

از مردم تقاضای ارسال چتر به مناطق زلزله زده داریم

وافی گفت: با خراب شدن هر روز هوا در مناطق زلزله زده برای کار کردن نیاز به چتر است و مردم هم برای بیرون آمدن از چادر‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۶۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به مناطق زلزله زده غرب کشور، شهرستان سرپل ذهاب، حجت الاسلام و المسلیمن وافی مسئول کاروان طلاب روایت گران نور به مناطق زلزله زده درقرارگاه شهید جعفری مستقر در شهرستان سرپل ذهاب در خصوص آب و هوای بارانی مناطق زلزله زده اظهار داشت: از همه مردم ایران تقاضا داریم که برای مردم زلزله زده چتر ارسال کنند.

وی افزود: با خراب شدن هر روز هوا در مناطق زلزله زده برای کار کردن نیاز به چتر است و مردم هم برای بیرون آمدن از چادر‌ها با مشکل مواجه می‌شوند. باد و طوفان شرایط را برای این مردم زلزله زده بسیار سخت کرده است و این نیاز دارند که کمک‌های مردم ایران هرچه سریعتر به دست شان برسانند.
 
وافی تاکید کرد: طلاب با تقسیم بندی های که انجام داده اند، حضور خودشان را در چادر های مردم پرنگ تر کردند و با روش چادر به چادر جزئیات نمایان می شود که در آن موقع می توان کمک ها مردمی را به دست کسی که نیازمند تر است رساند. این در حالی است که تا کنون 600 طلاب تا به اینجای کار به مناظق زلزله زده ارسال شده است.
ارسال نظرات