دبیر شورای سیاست گذاری کنگره ملی ۱۲هزار شهید آذربایجان غربی، کم کاری استان در جهت جمع آوری و مکتوب کردن تاریخ انقلابی استان را یاد آور و دیدار مقام معظم رهبری را بزرگترین دستاورد این کنگره اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۶۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم عابدین خرم در مراسم تجلیل از دست اندکاران کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خادمان ودست اندکاران این کمیته بخصوص کارگران شهرداری اظهار داشت: این اقدام شهدایی خدمت گزاران را قیمت گذاری نمیتوان کردچرا که همگان با جان و دل در راه شهدا قدم برداشتند.

وی دیدار مقام معظم رهبری را بزرگترین دستاورد کنگره ملی ۱۲ هزار شهید عنوان کرد و اظهارداشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا لازم و ضروری است و نباید این یادها منقرض شود.

دبیر شورای سیاست گذاری کنگره ملی ۱۲هزار شهید آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری ۶ اجلاس دراین کنگره تصریح کرد: نگرانی و اضطراب در این مسیر بسیار زیاد بود اما با توسل به روح بلند شهدا تمامی سختی ها سهل و آسان گردید و تک تک شهدا همراه و همیار همه ما شدند.

سردار خرم در ادامه با اشاره به گزیده ای از مشکلات این کنگره ادامه داد: برای ۲۰ هزار نفر از شهرستان های مختلف جهت حضور در کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان حمل و نقل در سطح استان وجود داشته و به حول و قوه الهی این حمل و نقل به دور از هر گونه مشکل ایمنی برگزار شد.

وی هدف از این کنگره را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد و گفت : خدا را شاکریم که توانسیته ایم رضایت مندی مردم بخصوص خانواده های شهدا را به دست آوریم و شاهد تشکرهای گوناگون آنان باشیم.

 

دبیر شورای سیاست گذاری کنگره ملی ۱۲هزار شهیدآذربایجان غربی، عنوان کرد: اصل کار کنگره پس ار این آغاز می شود و پایان کنگره سرآغاز برنامه ای جدید در راه شهدا است حضرت آقا در تمام سخنان خود به برجستگی فرهنگیان تاکید داشته و میتوان از سخنان ایشان در راستای تکریم گرامی داشت مقام شامخ شهدای استان  کتاب ها استخراج کرده و در اختیار جوانان قرار داد.

سردار خرم تاکید کرد: میتوان یک گنجینه فرهنگی ماندگار از کنگره ملی گرامیداشت ۱۲هزار شهید آذربایجان غربی جهت ارایه به قهرمانان ملی کشور بدست آورد.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی در راستای نویسندگی مکتوب و جمع اوری تاریخ انقلابی استان کم کاری کرده است هر اجلاس و کمیته متناسب با کار خود یک دیوان کار مکتوب متفاوت از گزارش کار جمع آوری کرده و نگهداری کند.

دبیر شورای سیاست گذاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی، تشکیل هیاتی اندیشه ورز در راستای جمع آوری تمام مطالب و اقدامات ارائه شده در کنگره را ضروری دانسته و گفت: این کنگره باید به عنوان نقعه عطف تاریخی برای استان باقی بماند.

 

 

ارسال نظرات