به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد؛
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو میبد و شهدای مدافع حرم با عنوان یادواره شهدای «لاله‌های آسمانی» به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد امشب در محل این دانشکده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۴۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مراسم گرامیداشت مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو میبد، شهدای مدافع حرم و مسن‌ترین شهید کشور، شهید غلام‌حسین مقنی با عنوان یادواره شهدای «لاله‌های آسمانی» به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد و همکاری نهاد‌های فرهنگی این شهرستان از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در محل دانشکده علوم قرآنی میبد واقع در منطقه بفروئیه برگزار می‌شود.

علی رجبی مسئول بسیج دانشجویی این دانشکده در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین موسوی از واعظین کشوری و روایتگری مادر شهیدان مصطفی و مجتبی بختی ازجمله برنامه‌های این یادواره است، اظهار داشت: اجرای تئاتر حماسی نیز از دیگر برنامه‌های یادواره لاله‌های آسمانی میبد است.

وی افزود: علاوه بر این نمایشگاهی با موضوع جهاد و شهادت نیز در محل دانشکده علوم قرآنی برپاست که علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید به عمل‌آورند.
گفتنی است شهیدان مصطفی و مجتبی بختی از شهدای مدافع حرم اهل مشهد هستند که برای دفاع از حریم آل الله هویت خود را تغییر داده و به تیپ فاطمیون پیوستند و هر دو باهم در روز ۲۲ تیرماه سال ۹۴ در منطقه عملیاتی تدمر سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.
ارسال نظرات