آدین گفت: بسیجی واقعی یک انسان انقلابی،دلسوز و بازوان رهبری در عرصه‎های مختلف است، با این توصیف اگر در کشور نباشد قطعا کشور با مشکلاتی روبرو خواهد شد و مواهبی که مرهون وجود بسیج هستیم از دست خواهیم داد.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۲۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵

حسین آذین نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان داشت: بسیج نماد عشق و ایمان به ولایت فقیه و تبلور اندیشه و اسلام محمدی ناب است، همچنان‎که یک مکتب است و وقتی گفتیم یک مکتب است؛ در واقع یک تفکر است که دامنه و گستره آن بسیار وسیع خواهد شد.

آذین با بیان اینکه بسیج به دنبال حفظ و اقتدر نظام است و هرجا که بحث مقاومت و دفاع از ارزش‎ها باشد حضور دارد عنوان کرد: بسیجی واقعی نیز یک انسان انقلابی و دلسوز و خدمت‎گذار نظام و بازوان رهبری در عرصه‎های مختلف است، با این توصیف اگر بسیج و تفکر بسیج در کشور نباشد قطعا کشور با مشکلاتی روبرو خواهد شد و مواهبی که مرهون وجود بسیج هستیم از دست خواهیم داد و اصلا دستاوردی نخواهیم داشت.

نماینده سابق مجلس در ادامه افزود: بسیجی مصداق این آیه شریفه:" هل ادلكـم عـلى تـجارة تنجيكم من عذاب اليم تومنون باللّه و رسوله و تجاهدون فى سبيل اللّه باموالكم و انفسكم" است به این معنا که سودآورترین تجارت بسیج و تفکر بسیج است چراکه در راه خدا با جان و مال خود و هرآنچه که در کف دست دارد جهاد می‎کند که این جهاد در عرصه‎های مختلف می‎تواند باشد.

آذین در پایان با اشاره به شکست داعش در منطقه عنوان کرد: امروز ثمرات شجره طیبه بسیج در اختیار همه ملت‎های آزادی‎بخش کشور و مسمانان جهان به ویژه کشورهای منطقه قرار گرفته است، به نحوی که می‎توان گفت آن چیزی که در عراق و سوریه باعث شد داعش به شکست بخورد، حضور نیروهای مردمی بود که با الگو گرفتن و الهام گرفتن از منش و تفکر بسیج توانستند در مقابل داعش بایستند و کشور خود را از وجود تروریست‎ها نجات دهند.

ارسال نظرات