سمینار بین المللی مربیگری جودو با حضور الکساندر جاتسکویچ مدرس بلژیکی بین المللی فدراسیون جهانی جودو و 200 مربی برجسته از 7 کشور برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۱۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیات جودو استان زنجان از برگزاری سمینار بین المللی مربیگری جودو با حضور الکساندر جاتسکویچ مدرس بلژیکی بین المللی فدراسیون جهانی جودو و 200 مربی برجسته از 7 کشور خبر داد و گفت: این سمینار با حضور 5 مربی جودوی زنجانی و از تاریخ  18 تا 20 آذر ماه در تهران برگزار شد و تعداد30 نفر از مربیان شرکت کننده را بانوان تشکیل می دادند.

مجتبی بیگلی افزود: این سمینار بین المللی از اعتبار و سطح بسیار بالایی برخوردار است وبرای اولین بار است که در ایران برگزار می شودو

وی اظهار داشت: مجتبی بیگلی و مجتبی خان احمدلو، مریم بابایی، زینب بیگدلی و لیلا غنی لو مربیان زنجانی حاضر در این سمینار مربیگری بودند.

رئیس هیات جودو استان زنجان با اشاره به حضور سردار محمد درخشان مسئول آموزش اتحادیه ی آسیا در این سمینار تخصصی تصریح کرد: گواهی پایان این دوره نیز با امضای سردار محمد درخشان مسئول آموزش اتحادیه ی آسیا، الکساندر جاتسکویچ مدرس بلژیکی بین المللی فدراسیون جهانی جودو و عبید الأنزی رئیس اتحادیه ی فدراسیون آسیا به شرکت کنندگان اعطا شد.

 

ارسال نظرات