مسئول طرح کرامت خوی درگفتگو با«بسیج»عنوان کرد
قلی زاده گفت: برای کاهش طلاق و مشکلات خانوادگی در این منطقه کارگاه هایی در جهت کسب مهارت زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار کردیم.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۰۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

رضا حاج علی قلی زاده دبیر طرح کرامت شهرستان خوی محله باغ متولی در استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه و میزان موفقیت آن در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: 70 نفر از معتادان این منطقه را شناسایی و به کمپ ترک اعتیاد معرفی کردیم.

وی با اشاره به برنامه های طرح کرامت برای کاهش طلاق افزود: برای کاهش طلاق و مشکلات خانوادگی در این منطقه کارگاه هایی در جهت کسب مهارت زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار کردیم.

 قلی زاده تصریح کرد: یک اکیپ پزشکی 20 نفره از متخصصان پزشکی به این منطقه اعزام شدند و به صورت رایگان مردم را ویزیت کردند.

 دبیر طرح کرامت در شهرستان خوی گفت: 80 برنامه دیگر نیز مانند ساخت معابر و خیابان و اجرای برنامه های شاد و مذهبی در ایام عید و دهه کرامت نیه شعبان و برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان را برگزار کردیم.

قلی زاده بیان داشت: اگر این طرح ادامه دار باشد می تواند اثرگذار باشد. با توجه به آسیب پذیر بودن این منطقه و قرار گرفتن آن در حاشیه شهر باید به صورت اساسی کار شود. کار کردن به صورت مقطعی نمی تواند آنطور که باید و. شاید مشکلات را حل کند لذا باید این طرح ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات