خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان خبر داد
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: 9 هزار و 700 دانش‌آموز همدانی از ابتدای سال تحصیلی امسال تاکنون در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۶۱۸۹۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

اعزام 9700 دانش‌آموز همدانی به اردوهای راهیان نوربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مرتضی سیاهوشی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان همدانی به مناطق عملیاتی اظهار داشت: امسال از سوی سازمان بسیج سهمیه بسیج دانش‌آموزی استان همدان16 هزار نفر تعیین‌شده است که از این مقدار تا امروز 9 هزار و 700 نفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام ‌شده‌اند.

وی با اشاره به نقش تربیتی اردوی راهیان نور در دانش آموزان افزود:  از ابتدای سال تحصیلی 96 تا امروز 9 هزار و 700 دانش‌آموز همدانی  شامل  یک هزار و 700 دانش آموز پسر و 8 هزار دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام ‌شده‌اند که آخرین اعزام مربوط به 13 آذر ماه امسال و در قالب هشت اتوبوس می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تأکید بر نقش اردوهای راهیان نور در حفظ و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در نسل جوان بیان کرد: در حال حاضر به دلیل شروع امتحانات پایان‌ترم، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را متوقف کرده‌ایم اما  پس از پایان امتحانات اعزام آن ها مجدد از سر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها عنوان کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ، معارف، ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای سرافراز است که با همکاری آموزش‌وپرورش انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات