خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خوروبیابانک:
حجت الاسلام و المسلمین مرادی حقیقت گفت: با اعلام ایالات متحده امریکا نسبت به انتقال سفارت رژیم صهیونیستی از تلاویو به قدس یا به اصطلاح خودشان اورشلیم این مسئله موجب می شود تا اخرین پازل های صهیونیزم یهودی برای برپایی حکومت یهود در بیت المقدس را شروع کنند ..
کد خبر: ۸۹۶۱۸۲۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خوروبیابانک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: صهیونیست‌ها نسبت به انتقال سفارت خود از تلاویو به قدس سالیان درازی است که برنامه ریزی کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: آن‌ها بر این عقیده اند که در زیر بیت المقدس معبد سلیمان قرار دارد و این معبد و حکومت پادشاه سلیمان دوباره باید برسراسر جهان سلطه یابد و مردم جهان در مقابل یهود ارزشی ندارند و نژاد برتر و انسان‌های برتر همین ساکنین در رژیم صهیونیستی هستند؛ لذا مسلمانان را موجوداتی حقیر پنداشته و عقیده دارند حکومت موعود و وعده داده شده در آخر الزمان همین حکومت یهود است به محوریت بیت المقدس.
وی ادامه داد:‌ از همین رو مسلمانان به این نکته باید توجه داشته باشند فقط صرف انتقال سفارت نیست بلکه برپایی یک حکومت و تفکر خطرناک‌تر از داعش در جهان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها