دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام؛

اسلام هرگونه توهین به ارزش‌ها را کوبنده پاسخ خواهند داد

سارائی گفت: بی تردید با این اقدام سخیف ترامپ نه تنها خواب شوم سردمداران آمریکایی و رژیم صهیونیستی تعبیر نخواهد شد، بلکه با نصرت تمام آزادیخواهان جهان خواب مزدوران را به کابوس انتقام مسلمانان تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۸۰۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، امید سارائی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام گفت: سالها قبل، امام(رضوان الله علیه) با نگاهی سراسر دوراندیشی و مدبّرانه، آمریکا را شیطان بزرگ، همدست ابلیس، اغواگر و خونخوار ریاکار نامیدند و از نقش مخرّب این کشور در جهان سخن به میان آوردند و اکنون جهان به وضوح می تواند علت بیانات آن روزهای ایشان را درک نماید.

وی افزود: تاریخ همواره چهره پلید دشمنان قسم خورده امت اسلامی را به چشم جهانیان نشان داده و همگان را به این واقعیت مهم، همفکر و همنوا ساخته است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام گفت:بر کسی پنهان و پوشیده نیست که قبله اول مسلمین قدس شریف، سالهاست در سایه سار حمایت های بیش از پیش آمریکای ددمنش و سکوت حقیرانه مجامع بین المللی با هدف تغییر ترکیب جمعیتی قدس، مورد اشغال صهیونیست ها قرار گرفته و با هتک حرمت به اماکن دینی مسلمانان، جایگزین سازی یهودیان و پایمال کردن حقوق شهروندی ساکنان فلسطینی سعی درتداوم اشغالگری و تسلط کامل بر این شهر را دارند و اقدامات سفیهانه و مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا نیز که ناشی از نگرانی نسبت به آینده سیاسی خود و همدستانشان است، گواه بر همین واقعیت است.

سارائی اقدام سخیف و سخنان بی منطق و جاهلانه رئیس جمهور نابخرد آمریکا را نقض آشکار در راستای موازین سازمان ملل متحد دانست و گفت: این اقدام جاهلانه به دنیا ثابت کرد شیطان بزرگ برای رسیدن به اهداف پلید و شوم خود از هیچ عملی دریغ نکرده و بار دیگر با به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل به دنبال تولد فتنه ای جدید در سطح منطقه و جهان علیه امّت واحد اسلامی و پایمال کردن حقوق مردم مظلوم فلسطین است.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه شیطان بزرگ باید بداند امت اسلامی همواره در طول تاریخ به باور آمیخته شده با مقدساتشان بالیده است ، تصریح کرد:امت مبارز اسلام هرگونه توهین و هتک حرمت به ارزش‌ها و باورهای اعتقادی‌شان را با حضور و اقدامی کوبنده و دندان‌شکن پاسخ خواهند داد .

و ی افزود: بی تردید با این اقدام سخیف ترامپ نه تنها خواب شوم سردمداران آمریکایی و رژیم صهیونیستی تعبیر نخواهد شد، بلکه با نصرت و یاری تمام آزادیخواهان جهان و یکپارچگی امت اسلام با آزادی قدس شریف، خواب مزدوران و غاصبان فلسطین عزیز به کابوس وحشتناک خشم و انتقام مسلمانان تبدیل خواهد شد.

وی با محکوم کردن این اقدام وقیحانه، تاکید کرد: این‌گونه دشمنی‌ها و خباثت‌ها نه تنها مسلمانان را در مسیرشان متزلزل نخواهد ساخت، بلکه موجب تقویت بیش از پیش روحیه اتحاد و انسجام ملی مسلمانان بویژه دانشجویان در سرتاسر عالم و بخصوص ملّت شجاع و رشید ایران خواهد شد.

سارائی گفت: امید است با اتکاء به امداد الهی و عنایات خاصّ حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) و عمل به رهنمودهای مقام معظّم رهبری «مد ظله العالی» و با حمایت های همه جانبه استکبارستیزان عالم، در راستای سیاست های وحدت آفرین در جهت مقابله با توطئه های جدید آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب اسرائیل با هوشیاری و بصیرت هر چه بیشتر، نقشه های شوم استکبار جهانی بر علیه امّت اسلامی را برملا ساخته و نابودی اسرائیل، این غده سرطانی از پیکره جهان اسلام را به زودی زود شاهد باشیم.


ارسال نظرات