مسئول قرارگاه «اندیشه ولایت» گفت: برای فهم و تبیین منظومه‌ی فکری امام و رهبری، قرارگاه اندیشه ولایت در ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۹۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ علی کاظمی مسئول قرارگاه «اندیشه ولایت» بسیج دانشجویی تهران بزرگ به هدف تشکیل قرارکاه اندیشه ولایت اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی یک تشکل مطالبه‌گر و خواستار گفتمان سازی برای انقلاب اسلامی است و در راستای دغدغه‌ی پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری برای فهم و تبیین منظومه‌ی فکری امام و رهبری، قرارگاه اندیشه ولایت در ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ تشکیل شد.

وی افزود: منظومه‌ی فکری امام و رهبری همان منظومه‌ی فکری انقلاب اسلامی است که در آن جایگاه تمام مسائل مشخص است؛ چرا که خاصیت منظومه همین است، تک تک اجزاء در آن تعریف شده اند.

کاظمی گفت: آنچه که باعث میشود از مسئولین صدر نظام اسلامی تا عوام جامعه در مسائلی اشتباه عمل کنند به همین جهت است که جایگاه خود و آن مسائل را به درستی درک نکرده اند.

مسئول قرارگاه اندیشه ولایت در پایان گفت: فهم منظومه‌ی فکری انقلاب منحصر در بازخوانی منویات امامین انقلاب نیست، اما این راه سهل الوصول و مطمئن‌تر است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

ارسال نظرات