با حضور معاون هماهنگ کننده مجمع رهروان امر به معروف کشور:

جلسه هماهنگی مجمع رهروان امر به معروف استان برگزار شد

جلسه هماهنگی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور معاون هماهنگ کننده مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور در بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۹۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، معاون هماهنگ کننده مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور در این جلسه گفت: این مجمع بر اساس اصل هشتم قانون اساسی ایجاد شده است که می ­گوید در جمهوری اسلامی دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ­ای همگانی و متقابل است لذا این مجمع نهادی کاملاً مردمی است که بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیّت می ­کند.

سردار حبیب اله نعمت الهی تصریح کرد: امروز بسترسازی و فراهم کردن زمینه برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یک وظیفه همگانی است که لازم است این فریضه مهم در تمام سطوح مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم در نظام اسلامی اجرایی شود.

وی تأکید کرد: نیاز ضروری جامعه اسلامی است که تمامی اقشار جامعه با همدیگر تعامل فرهنگی داشته و نسبت به همدیگر از روحیّه ­ی مطالبه­ گری برخوردار باشند و همیشه آماده امر به معروف و نهی از منکر باشند که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، امروز مهم­ترین معروف، حفظ نظام اسلامی و به دست آوردن آرمان ­های حضرت امام خمینی (ره) است.

در این جلسه که در سالن جلسات شهید عاشوری دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد خضر فقیه مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان و جمعی از مسئولین استانی این مجمع نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار