مسئول فرهنگی سپاه امام حسین (ع) کرج در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول فرهنگی سپاه امام حسین (ع) با تاکید بر اجرای فعالیت‌های بسیج با محوریت مسجد گفت:مسجد‌ محوری اولویت اصلی برنامه‌های فرهنگی سپاه استان بوشهر است.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۸۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، برادر پاسدار روح الله فضلی مسئول فرهنگی سپاه امام حسین (ع) کرج در قرارگاه فرهنگی که با حضور مسئولین فرهنگی حوزه های بسیج شهرستان کرج  برگزار شد ، در گفتگو با خبرنگار بسیج جایگاه مسجد در تربیت و اجرای برنامه‌های مسلمانان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: برنامه‌های مسلمانان در ابعاد گوناگون از صدر اسلام  در مساجد تدوین و اجراء می‌شد چراکه پیامبر گرامی اسلام(ص) به این مکان مقدس اهمیت خاصی قائل بودند.

وی، مساجد را مرکزی برای تحولات فرهنگی در جامعه  دانست و با تاکید بر مسجد محوری طرح‌های بسیج  تصریح کرد: در مساجد با کارهای فرهنگی می‌توان محیط جامعه را تغییر و زمینه ارتقاء بنیه فرهنگ دینی مردم را فراهم کرد.

فضلی با تاکید بر اجرای فعالیت‌های بسیج  با محوریت مسجد گفت:مسجد‌محوری  اولویت اصلی برنامه‌های فرهنگی سپاه  امام حسین (ع) شهر کرج است.

مسئول فرهنگی سپاه امام حسین (ع) با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیج در مساجد خاطر نشان کرد: رویکردی که فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در اجرای برنامه­‌های فرهنگی در پیش گرفته  این است که کارهای فرهنگی باید در مسجد انجام شود که در همین راستا برنامه­‌ریزی مفصلی انجام و به تمام مراکز بسیج استانی ابلاغ شده است.

فضلی بیان کرد: حماسه 9 دی ماه برگرفته از حرکت‌های عظیم مردمی است که با بصیرت و ولایتمداری خود نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کردند و خلق حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی ماه را انقلاب نسل سوم دانستند که توانسته سبب استحکام ارکان و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحکیم پیوند امت با ولایت شود.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی ماه عشق و علاقه مردم ایران اسلامی را به امام حسین(ع) و ولایت فقیه را نشان داد و این امنیت و اقتدار بی‌نظیر در سایه فهم و بصیرت و پیروی از ولی‌فقیه به وجود آمده است که انتظار داریم در این راستا عموم مردم از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

مسئول فرهنگی سپاه امام حسین (ع) کرج  التماس به شیطان بزرگ، خوشبینی به آمریکا و رفتن به زیر پرچم این کشور مستبد و زورگو فتنه جدیدی است که پشتیبانی از ولایت فقیه، حفظ روحیه انقلابی، عزت طلبی و استکبارستیزی و اعتماد به وعده الهی نیاز امروز جامعه است.

 

 

خبرنگار بسیجی : سیده ساجده قریشی

ارسال نظرات