مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد:در این ۸ بعد مشخص، در هر بعد ۵ شاخص تعریف شده است و در مجموع ۴۰ شاخص بسیجی مطلوب عنوان شده است
کد خبر: ۸۹۶۱۷۴۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، درحاشیه رونمایی از کتاب منظومه فکری و رفتاری بسیجی مطلوب که امروز صبح در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: حدود سه سالی هست که تیم علمی پژوهشی از پژوهشگاه امام صادق قم در حال کار تحقیقی پیرامون شاخص‌های بسیجی مطلوب از نظر امام خامنه‌ای هستند.
حجت الاسلام تویسرکانی افزود: در این کتاب اندیشه‌های رهبری اندیشه‌های امام خمینی (ره)، اهل بیت (ع) و به قرآن مستند سازی می‌شود؛ یعنی اسناد بالادستی کتاب اندیشه امام خمینی، سیره و روایات و کلام معصومین و ایات قران است.
نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این کتاب در دوجلد تهیه شده است، خاطر نشان کرد: منظومه فکری رفتاری بسیجی مطلوب در ۸ عرصه فردی، خانوادگی، سازمانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی رزمی و اقتصادی تنظیم شده است.
حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد:در این ۸ بعد مشخص، در هر بعد ۵ شاخص تعریف شده است و در مجموع ۴۰ شاخص بسیجی مطلوب عنوان شده است و هرکدام از این ۴۰ شاخص ۵ سنجه دارند که در مجموع ۲۰۰ معیار سنجش در این کتاب مشخص شده است.
 
 دراین مراسم سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تشکر از گرد اورنده و عوامل این کتاب گفت: با تدوین این کتاب کار خیلی بزرگی انجام شده است.
سردار غیب پرور ادامه داد:بسیج و فراتر از بسیج نیازمند چینی اثاری است و نبایدتولید چنین اثاری مورد غفلت واقع شود.این اثار باید در غالب تعالیات باشد که مورد توجه ماست.
ارسال نظرات