مسئول صالحین سازمان بسیج رسانه در خصوص سفر خود به کرمان عنوان کرد

در راستای کمک و امداد رسانی به مردم هجدک عازم کرمان هستیم

حجت الاسلام نکویی نماینده و مسئول صالحین سازمان بسیج رسانه افزود: همه اینها به خاطر این است که ما کنار مردم و همراه مردم باشیم اما متاسفانه این زلزله ها مقارن شده با زلزله کرمانشاه همه امکانات کشور به سمت کرمانشاه رفته و خیلی به این نقطه از کرمان توجه نکرده اند.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۳۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، به گزارش خبرنگار ما حجت الاسلام نکویی نماینده و مسئول صالحین سازمان بسیج رسانه در خصوص سفر خود به کرمان اظهار داشت : ما هیئتی از جامعه واعظ انقلابی روحانی تشکیل داده ایم که به منظور تفقد ، امداد و کمک رسانی به مردم هجدک عازم کرمان هستیم .
وی گفت : وظیفه خود می دانیم در نقاط مختلف به کمک نظام و انقلاب و مردم بشتابیم و این سفر از جمله همین موارد است .
حجت الاسلام نکویی عنوان کرد: در زلزله اخیر حضور روحانیت حتی با امکانات کم کنار مردم باعث می شود مردم آرامش خود را به دست آورند و دلگرم باشند و بدانند که جامعه روحانیت در کنارشان خواهد بود.
مسوول صالحین سازمان بسیج رسانه ادامه داد : در تهران فراخوان عمومی داده بودیم و مردم لطف کردند 3 الی 4 خاور وسایل گرمایشی که شامل بیش از 200 عدد بخاری برقی ، حبوبات ، وسایل خوراکی و وسایل دیگر و کمکهای نقدی را برای این منظور در نظر گرفته شده است
وی افزود: همه اینها به خاطر این است که ما کنار مردم و همراه مردم باشیم اما متاسفانه این زلزله ها مقارن شده با زلزله کرمانشاه همه امکانات کشور به سمت کرمانشاه رفته و خیلی به این نقطه از کرمان توجه نکرده اند.
نکوئی بااشاره به اینکه سعی ما انعطاف نگاه رسانه ها به این منطقه است افزود: این حرکت با حضور بیش از 20 روحانیون مشهور کشور صورت خواهد گرفت.
مسئول صالحین بسیج رسانه در پایان افزود : امید است در پایان این ماموریت و جاهای مختلف کشور هم بدانند که بله چنین جایی هم هست و خسارت وارد شده و باید آنها هم برای کمک به مردم بشتابنند .
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار