بسته‌های فرهنگی‌مان را مجهز کنیم و با نوشتن حقایق اسلام و موجودیت داعش و پشت پرده‌هایش، چنان به مغزهای شسته این تفکر هجوم ببریم که همچون جغرافیا، جایی برای سکنی نداشته باشند.
کد خبر: ۸۹۶۱۶۷۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  جغرافیا از وجود ناپاکی‌ها و خونریزی‌های داعش پاک شده، اما روح خبیث حاکم بر این تفکر همچنان جاری است‌.
 
چند هفته‌ای است که نه تنها رسانه‌های کشور، بلکه رسانه‌های دنیا حول محور پیروزی ارزشمند نیروهای مقاومت بر گروه تروریستی داعش  خبر منتشر می‌کنند، گروه خودساخته‌ای که قرار بود در ابتدا عصای دست پلید کشورهایی باشد که می‌خواهند امنیت خاورمیانه را در دست بگیرند و اهداف‌شان را در این منطقه پیاده کنند، اما غافل از این‌که در نقطه‌ای از خاورمیانه، شیرمردانی از نژاد پارسیان زندگی می‌کنند که توانستند در همین دهه‌های گذشته با اتکا به نیروی ایمان و پیروی از فرامین رهبرشان، هشت سال تمام جلوی چندین کشور در جلد رژیم بعث عراق مقاومت کنند و نگذارند حتی یک وجب از این خاک مقدس به دست اهریمن بیافتد.
 
آمریکا و اسرائیل و البته نوچه‌های‌شان در منطقه، فراموش کردند که نمی‌توان با وجود سرداران ایرانی که تجربه گران‌بهای هشت سال دفاع مقدس را دارند، دست به دامان گروه‌هایی مثل داعش شوند.
 
داعش با همه رعب و وحشتی که در عالم به پا کرد، جلوی عظمت، اقتدار و ایمان برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس کشورمان زانو زد و پرچمش در جغرافیای خونینش بر زمین افتاد تا رسماً حاکمیتش را در کشورهای عراق و سوریه از دست بدهد، اما نباید از این مسئله غافل شد که تفکر و اندیشه داعشی بسیار بدتر و خطرناک‌تر از فیزیک و جغرافیای داعش است.
 
تفکر بیمارگونه داعش که از صدر اسلام تاکنون در جلدها و اسم‌های مختلف باعث بدنامی اسلام نزد اسلام ناشناسان شده است، با بمب و موشک و تفنگ برچیدنی نیست، بلکه با سلاح فرهنگ و ایمان و آگاهی است که می‌توان این اندیشه بیمار و روانی را از زمین پاک خدا و سایه نام اسلام دور کرد و از بین برد.
 
سردار سلیمانی، رزمندگان مقاومت، سپاهیان قدس و دیگر کسانی که لباس رزم پوشیدند، توانستند با درایت، شجاعت و تکنیک‌های رزمی، جغرافیا و فیزیک پلید و ناپاک داعش را برچینند و نابود کنند و حالا این پیروزی را به دست ما سپردند تا ما بتوانیم آن‌را ادامه داده و باعث ریشه‌کنی فرهنگ پلید و نگرش داعش در اذهان و مغزها باشیم.
 
اکنون وقت کارزار جنگ و تفنگ نیست، بلکه وقت آن است که خودکارها، رسانه‌ها، دفترها و بسته‌های فرهنگی‌مان را مجهز کنیم و با نوشتن حقایق اسلام و موجودیت داعش و پشت پرده‌هایش، چنان به مغزهای شسته این تفکر هجوم ببریم که همچون جغرافیا، جایی برای سکنی نداشته باشند.
 
امروز باید جوانان، خبرنگاران، هنرمندان و نخبگان ایران و دنیای اسلام باید پا جای پای سردار سلیمانی‌ها بگذارند و با سلاح نرم به جنگ تفکر داعش بروند تا در کنار فیزیک و جسم شیطانی این تشکیلات، روح و تفکر ضدانسانی‌شان را نیز به زانو درآورند و زمین پاک خدا، جغرافیای خاورمیانه و ایران عزیز را برای همیشه از لوث پلیدشان پاک کنند تا نور تابناک و مهربان اسلام واقعی بر سرزمین‌های این نقطه از جهان بتابد.
 
 
ارسال نظرات