فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در جشن بزرگ هفته وحدت با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از اهل تسنن در مسجد حضرت ابوالفضل اکرمیه یزد که به همت ناحیه ثارالله یزد برگزارشد، مطالبی را بیان نمود.
کد خبر: ۸۹۶۱۶۱۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرماندهی ناحیه ثارالله در جشن هفته وحدت، ضمن عرض خیر مقدم و شادباش میلاد مبارک پیامبر رحمت، حضرت محمد بن عبدالله از حاضرین و علمای اهل تسنن و تشیع که در این جشن حضور پیدا کردند، یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و شهدای مدافع حرم، شهدای اهل تسنن را گرامی داشته و به روان پاک آنان درود و سلام و صلوات فرستاد.
وی در این مراسم بیان داشت: هفته وحدت هفته برابری و برادری و هفته ولادت عامل وحدت کلیه مسلمین حضرت محمد صلی الله و علیه و آله می‌باشد.
دهقان با تبریک این عید بزرگ به مسلمانان جهان خصوصا مسلمانان کشور ایران اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در کشور جمهوری اسلامی ایران، علمای اهل تسنن و تشیع در کنار هم و با وحدت در کنار هم زندگی می‌کنند.
وی گفت: دشمنان اسلام می‌خواهند با تمام امکانات بین مسلمانان تفرقه بیندازند و وظیفه مسلمانان در این برهه از زمان این است که با وحدت و چنگ زدن به ریسمان الهی توطئه استکبار جهانی را خنثی کنیم و با محور قرار دادن دشمنان واقعی اسلام در راستای نابودی آن‌ها تلاش نماییم.
فرمانده ناحیه ثارالله در ادامه به شکل گیری داعش توسط مدعیان حقوق بشر اشاره و گفت: آمریکای جنایتکار یه غده‌ی سرطانی را در عراق و سوریه روی کار آوردند و فرزند حرام زاده‌ی داعش را بوجود اوردند، این گروه منحوس با انواع فجایع به کودک و بزرگ و شیعه و سنی و سایر ادیان هیچ رحمی نکردند و لازم است در این موارد امت اسلامی با وحدت مقابل این گروه‌های تفرقه افکن بایستند.
دهقان پیامبر اسلام را عامل رحمت و مرحمت و رافت دانسته و تاکید نمودند: کجای سیره پیامبر تجاوز به زنان و تعدی از حقوق و جان و مال و ناموس مسلمانان است.
وی در پایان وحدت و استقامت در راه اسلام واقعی را عامل خنثی نمودن نقشه‌های استکبار جهانی بر شمرد.
ارسال نظرات