خبرهای داغ:
با کسب مدال طلا در مسابقات جهانی؛

موی تای کار هشترودی از ترکیه بازگشت/ نوروزیان مدالش را به مرکز نگهداری معلولان بحشید

موی تای کار حرفه ای هشترودی با استقبال گرم مردم ورزش دوست هشترود به شهر خود بازگشت.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۹۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی نوروزیان ورزشکار موی تای هشترودی در وزن اوپن که به مسابقات جهانی ورزش های رزمی در ترکیه اعزام شده بود با کسب چهار پیروزی متوالی مدال طلای مسابقات فستیوال کنفدراسیون جهانی سازمانifao سازمان را مقتدرانه کسب نمود.

مسابقات قهرمانی جهان ifao باحضوربیش ازپنجاه کشورکه دررشته کیک بوکسینگ ۱۲کشورحضورداشته اندبه مدت ۴روزبه میزبانی استانبول ترکیه برگزارشد.

 نوروزیان باتیم ایران به این مسابقات اعزام شده بودباسه پیروزی متوالی مقابل حریفانی ازبلاروس، سوئد و ارمنستان به فینال مسابقات رسید و با پیروزی مقتدرانه مقابل حریف یونانی خود قهرمانی جهان را به نام خود ثبت کرد.

نوروزیان 11 سال است در این ورزش کار می کند و  5بار قهرمانی کشور، دوبار قهرمانی آسیا و یک بار هم قهرمانی مسابقات حرفه ای تایلند را در کارنامه ورزشی خود دارد.

موی تای یا همان «بوکس تایلندی» به معنی «مشت زدن» است و یکی از سبک های آزاد ورزش رزمی به شمار می رود.

موی تای یکی از سبک‌های آزاد  ورزش‌های رزمی است، مبارزات آن به صورت برخورد کامل و در رینگ برگزار می‌شود.

تکنیک‌های مشت در موی تای شباهت زیادی به بوکس غربی دارند و وجود فنون گلاویزی این رشته را به کیک بوکسینگ و ساندا نزدیک ساخته‌است.

موی تای کار هشترودی از ترکیه بازگشت/ نورزویان مدالش را به مرکز نهگداری معلولان بحشید

این ورزشکار مدال طلای خود را به کودکان مرکز نگهداری معلولان موسی بن جعفر زیر 14 سال هشترود اهدا کرد و از خیرین نیز خواست توجه ویژه ای به این مرکز داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها