فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سه روز گذشته موفق به کشف 300 کیلوگرم تریاک و حشیش شده‌ایم که از شرق کشور به استان واردشده بود، در پی این کشفیات تا کنون سه نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۴۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار عباسعلی فرمانده انتظامی استان البرز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، گفت: طی سه روز گذشته محموله‌ای مواد مخدر سنتی حاوی 300 کیلوگرم تریاک و حشیش توسط نیروهای پلیس کشف و ضبط شد.

کشف 300 کیلوگرم تریاک و حشیش / 3 نفر دستگیر شدند

وی در تشریح این خبر افزود: مواد کشف‌شده از جاسازی پیچیده برخوردار بود که از شرق کشور به استان البرز واردشده است، این کشفیات به مرحله توزیع و مصرف نرسیده بودند.

این مسئول بیان داشت: در پی این کشفیات یک نفر دستگیرشده است و دو همکار دیگر نیز مورد شناسایی قرارگرفته‌اند، پیگیری برای دستگیری سایر همکاران ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به متلاشی شدن شبکه جاعلین توسط نیروهای پلیس استان البرز، تصریح کرد: این افراد با جعل اسناد و مدار از طریق چند دفترخانه رسمی توسط عوامل خود قصد برداشت یک میلیارد تومان را داشتند.

محمدیان در ادامه سخنان خود یادآور شد: طی انهدام این شبکه، یک گروه 21 نفره دستگیر شدند، در این میان هشت نفر دارای سابقه کیفری مرتبط بوده‌اند که بی‌شک در خارج از استان هم فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: افرادی که دارای مبلغ قابل‌توجه در حساب خود هستند پیشنهاد می‌شود به بانک مراجعه کنند و شرایط ویژه‌ای برای حساب خود در نظر بگیرند.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شرایط نا امنی برای اراذل‌واوباش فراهم خواهیم کرد، متذکر شد: در هفته نیروی انتظامی قول دادیم یکی از برنامه‌ها برخورد شدید با اراذل‌واوباش که نیت ناامنی جامعه رادارند داشته باشیم.

محمدیان با تأکید بر اینکه طی ماه‌های گذشته باوجود محدودیت‌های به وجود آمده برای اراذل‌واوباش شاهد کاهش شرارت و ناهنجاری در سطح استان بوده‌ایم، عنوان کرد: طی هفته گذشته اقدام به احضار اراذل‌واوباشی که دارای سابقه مرتبط بوده‌اند کرده‌ایم و افرادی که در ستاد فرماندهی حاضر نشدند به‌حکم قضایی دستگیر شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این راستا 28 نفر از اراذل‌واوباش دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: افرادی که نیت ایجاد ناامنی در سطح جامعه را دارند دستگیر شدند و پرونده این افراد در مراجع قضایی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات