خبرهای داغ:
جلسه نظارت ستادی ناحیه امام حسین (ع) با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و مسئولان معاونت‌های سپاه استان در حسینیه ثارالله ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۱۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در جلسه نظارت ستادی ناحیه امام حسین (ع) ابتدا مهدی کبیری پور فرمانده ناحیه امام حسین فرارسیدن سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر مقدس قم را تبریک گفت.
وی در ادامه اظهار داشت: ناحیه امام حسین (ع) در قدیمی‌ترین بافت شهر قم قرار دارد و بیشترین اماکن مذهبی و مساجد در این محدوده قرار داشته و از ظرفیت بالایی برخوردار است.
کبیری پور همچنین گزارشی از روند برنامه‌ها و عملکرد این ناحیه ارائه داد و گفت: با توجه به تراکم جمعیت در این محدوده در حال حاضر ۱۰ حوزه برادر و چهار حوزه خواهر در حال فعالیت است که ظرفیت احداث حداقل ۱۰ حوزه جدید نیز وجود دارد.
وی کسب رتبه‌های برتر این ناحیه و معاونت‌های مربوطه در جشنواره‌های مالک اشتر سپاه استان و کشوری را نیز از ویژگی‌های ناحیه برشمرد.
حجت الاسلام «علی اعظم خدابنده‌لو» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) نیز با بیان نکاتی اخلاقی و معنوی اظهار داشت: در مجموعه نمایندگی بحمدالله در کار‌ها هماهنگ با مجموعه فرماندهی پیشرفته ایم و در راستای اجرای ماموریت‌ها و برنامه‌ها همدلی خوبی ایجاد شده است.
در این جلسه هر یک از مسئولان معاونت‌های سپاه استان گزارشی از برنامه معاونت‌های ناحیه و عملکرد آن‌ها را به فرماندهی سپاه استان ارائه کردند.
در پایان جلسه، سردار «غلامرضا احمدی» فرمانده سپاه استان به بیان نکاتی پیرامون برنامه‌های جاری بسیج پرداخت و اظهار داشت: مسائل مهم نظام که از مرکزیت نظام صادر می‌شود تا پایین‌ترین لایه‌های جامعه رسوخ و نفوذ می‌کنند؛ هم در گفتار و هم در عمل و این گفتمان سازی باید پیاده شود.
وی ادامه داد: ما در این زمینه رسالت و تکلیف داریم و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در حکم سخنان یک حکیم ناصح و یا مرجع تقلید نیست بلکه جنس توجه به کلام ولایت فقیه با جنس هر شخصیت دیگر در هر جایگاهی که هست فرق می‌کند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد معرفت افزایی در جامعه گفت: خوش به حال آن کسی که با تلاش و بصیرت به معرفت افزایی جوانان و بسیجیان می‌پردازد. شما هم باید تلاش کنید تا این خواسته امام روی زمین نماند.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در ادامه اهمیت بسیج را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به بسیج خیلی اهمیت می‌دهند و بسیج را یک موهبت الهی می‌دانند که خداوند به انقلاب هدیه داده است. اگر بسیج قوی و کار آمد باشد و گسترش پیدا کند هیچ قدرتی در دنیا قادر نخواهد بود به این کشور و انقلاب چشم زخمی وارد کند.
ارسال نظرات