خبرهای داغ:
شهردار تبریز در دیدا جمعی از ایثارگران و بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی این کلان شهر ایثارگران و جانبازان را سرمایه های بی بدیل کشور خواند و گفت: ادای دین به ایثارگران، شهیدان و خانواده آن ها امروز در هر پست و مسئولیتی که باشیم ابتدا سرلوحه امور خود قرار دهیم.
کد خبر: ۸۹۶۱۴۷۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهربا اعلام اینکه خانواده شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند، افزود: ایثارگران  به عنوان معتمدین شهروندان نقش پررنگی در انتقال مشکلات و دیدگاههای مردم به مجموعه شهرداری داشته باشند و در این راستا شهرداری باید مشکلات همه شهروندان را حل کند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه در راستای رویداد تبریز 2018 امسال میزبان جشن نوروز در تبریز خواهیم بود اظهار داشت: اقتصاد شهر با حضور گردشگر رونق می گیرد و با توجه به برگزاری جشن عید نوروز امسال در تبریز ضروری می نماید بازار تبریز در عید امسال با تمام ظرفیت باز باشد.

باهر ادامه داد: برگزاری جشن نوروز در تبریز با حضور مهمانان داخلی و خارجی فرصت مغتنمی برای اصناف و بازاریان است تا از این فرصت برای افزایش چرخش مالی خود بهره گیرند.

وی با اشاره به انتخاب شعار « بایرامی تبریزده ییک! / عید در تبریز هستیم» گفت: در همه جای دنیا گردشگر و توریست عامل تحرک و رشد اقتصادی است و عید نوروز و حضور هزاران گردشگر در این ایام فرصت مناسبی برای صنوف، بازاریان و خدمات رسانان در سطح شهر است تا از فرصت حضور این گردشگران بهترین استفاده را کنند.

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت توجه به رفع آلودگی های بصری و نازیبایی ها از جای جای شهر تبریز اظهار داشت: طرح گوزل تبریزیم با هدف حذف نازیبایی های، آلودگی ها و زوائد بصری در شهر در حال اجراست.

ارسال نظرات