خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

باید در مسیر هدایت و بیدارسازی جامعه از نردبان هنر بهره جست

فرمانده سپاه میانه با صدور پیامی به پنجمین جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان گفت: هنر نردبان کمال و صعود است و از این عطیه الهی باید در مسیر هدایت و بیدارسازی و آگاهی استفاده شود.
کد خبر: ۸۹۶۱۴۵۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر غیابی افزود: جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان در جهت تعمیم و تعمیق هنر متعهد و ارزشی فیلم و سینما در میانه هر سال در حال تکمیل شدن است و مسیر خوب و درستی را طی می‌کند و به نوعی هر سال، در حال تعالی است.

وی ادامه داد: ساخت فیلم برای جشنواره های با ماهیت مقاومت و  پایداری، ارزشی جهادی دارد و فیلم سازان شرکت کننده باید آثاری را بیافرینند که برگرفته از فرهنگ اسلامی و ایرانی غنی ما و مروج ارزش های انسانی و اخلاقی باشد و جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان که به همت هنرمندان و هنرپروران دیار هنرمندخیز آذربایجان شرقی ترتیب یافته است این فرصت مغتنم را ایجاد کرده است.

   غیابی با قدردانی از زحمات تمام عوامل ستاد برگزاری جشنواره افلاکیان، اظهار امیدواری کرد: با هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت های موجود همچون سنوات گذشته در برگزاری این جشنواره و در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی استان در ذیل توجهات حضرت حق و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد) موفق و پیروز باشد.

    پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه افلاکیان میانه با حضور استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه سال جاری در میانه برگزار می شود.

    اطلاعات تکمیلی و دریافت فرم فراخوان و ثبت نام در جشنواره از طریق  سایت aflakianfest.ir در دسترس عموم قرار دارد.  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها