مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های سیستان و بلوچستان گفت: مادران شهیدان فرزندان خود را با معرفت حسینی تربیت کردند و این باعث شد تا آنها در مسیر که سید الشهدا(ع) بود، گام بردارند
کد خبر: ۸۹۶۱۳۹۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، یادمان شهیدان سجادی، شهید سید حسین سجادی اولین شهید دفاع مقدس شهرستان ایرانشهر و شهید سید محسن سجادی اولین شهید مدافع حرم در زادگاهشان با حضور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان و اقشار مختلف مردم، مسئولین و علما در مسجد جامع شهر بزمان برگزار شد.
در این مراسم علی کیخا با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهیدان، گفت: نسل جوان ما به ویژه دانشجویان و دانش آموزان باید حوادث و وقایع هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان را مطالعه کنند تا با رشادت‌ها و دلاور مردی شهیدان آشنا شوند و بتوانند راه آن‌ها را با صلابت و اقتدار ادامه دهند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان افزود: نسل جوان باید بداند که شهدا با سلاح ایمان در مقابل دشمنی که پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و دفاعی را در اختیار داشت، جنگیدند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک این سرزمین را دشمنان به غارت ببرند.
وی بیان کرد: هیچ کس باور نمی‌کرد روزی همان دشمن، برای دفاع از خودش نیازمند کمک ما باشد و این عزت و اقتدار ایران مرهون خون شهیدان و امام راحل است.
کیخا تصریح کرد: مادران شهیدان فرزندان خود را با معرفت حسینی تربیت کردند و این باعث شد تا آن‌ها در مسیر که سید الشهدا (ع) بود، گام بردارند و برای ایران اسلامی عزت و افتخار به ارمغان آوردند.
وی خاطر نشان کرد: وظیفه امروز ما پیروی از معنویات مقام معظم رهبری است تا بتوانیم با بصیرت و آگاهی در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کنیم و انقلاب را به آن هدف والا و ارزشمندی که امام راحل و شهدا مدنظر داشتند برسانیم.
ارسال نظرات