مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: فرشید عابدی به عنوان دبیر کمیته رسانه راه آهن جنوب شرق منصوب شد
کد خبر: ۸۹۶۱۳۹۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
به گزارش خبر نگار بسیج از زاهدان،مجید ارجونی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعیین استراتژی تبلیغات، برنامه ریزی جهت برگزاری هرگونه همایش یا جشنواره، برنامه ریزی برای ارتقاء جایگاه سازمان و شناساندن بیش از پیش راه آهن در میان افکار عمومی از اهداف این کمیته به شمار می‌رود.
وی بیان کرد: کمیته رسانه اداره کل راه آهن جنوب شرق در راستای همگرایی و هم افزایی سازمانی جهت تبادل اطلاعات و ارتقاء سطح اطلاع رسانی جامع میان سازمان، جامعه و ذی النفعان تشکیل شده است.
وی ادامه داد: این کمیته در راستای معرفی ظرفیت‌ها و خدمات راه آهن جنوب شرق در حوزه‌های مختلف برای استفاده عموم برنامه‌ای کاربردی تدوین و اجرا خواهد کرد.
وی اضافه کرد: انعکاس دیدگاه‌های اقتصادی دولتمردان در خصوص ظرفیت‌های راه آهن به صورت تصویری و مکتوب در دستور کار این کمیته قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین مصوبات نخستین جلسه این کمیته معرفی ظرفیت‌ها جهت تشویق ذینفعان حمل و نقل به تاسیس شرکت‌های حمل و نقل بین المللی ریلی در استان بود.
ارجونی گفت: این کمیته در راستای اهداف راه آهن جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های تشویق و ترغیب تجار و بازرگانان جهت سرمایه گذاری در حوزه ریلی، اشاعه قوانین و مقررات ناوگان حملل و نقل ریلی، اشاعه فرهنگ ایمنی در راه آهن، افزایش حمل بار و جابه جایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی ایفای نقش خواهد کرد.
ارسال نظرات