فرمانده دفاع مقدس:در صحنه های انقلاب اسلامی مذاکره با استکبار جهانی و مقاومت در برابر داعش در میادین نبرد تجربه ای ارزشمند و عبرت آموز برای ادامه طریق است، زیرا در مذاکره با آمریکا همگان دریافتند که جز خدعه شیطان بزرگ، چیزی برایمان حاصل نشد، اما در مسیر دوم، یعنی مقاومت، نتیجه آن، پیروزی برای ما و شکست دشمنان رقم خورد.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۸۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

 

 

  به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار میر شکار  در یادواره شهدای مدافع حرم پیشکسوت سپاه کربلا  با اشاره به توجه  تهدیدات دشمن نسبت به انقلاب اسلامی  پاسداری از آن را نیازمندان وجود نیروهایی با استقامت، مومن و متعهد دانست و افزود: تعهد الهی موضوعی است  که پاسداران انقلاب اسلامی حتی پس از بازنشستگی خود را مقید می دانند تا برای حفظ انقلاب اسلامی همیشه در صحنه باقی بمانند.

سردار میرشکار محوری ترین شعار پاسداران راه خدا را "الله و اکبر" دانست و ادامه داد: شعار پاسداران انقلاب اسلامی در دوران انقلاب و دفاع مقدس همواره مبتنی بر خدا بوده و همین "الله و اکبر"،  سیاسی ترین شعاری است که ضمن  تکیه بر قدرت لایزالی "نه" به همه قدرتهای ساختگی و نابود شونده است.

 

فرمانده دوره دفاع مقدس با اشاره به وعده خداوند در رابطه با مومنان استقامت کننده  در راه خدا و نزول ملائک  برای نگهبانی از اینان یادآور شد: گرچه استقامت میوه ایمان است اما ایستادگی ارزشمند و استقامت در راه خدواند تبارک و تعالی موجب باروری ایمان می شود .

وی  با اشاره به ایستادگی های مختلف در عرصه های گوناگون،  جنگ به راه انداخته داعش، استکبار و دشمنان اسلام را هم دارای مقاومت خواند و اظهار داشت: مقاومت و استقامتی ارزشمند و دارای پاداش است که در راستای اوامر خداوند و خدمت به دین خدا و مردم باشد.

راوی دفاع مقدس، اولین پاداش استقامت کنندگان در راه خدا را خروج ترس از دلهای مومنان دانست و افزایش توان و قدرت ایستادگی در برابر دشمنان و همچنین جای دادن در بهشت را از پاداشهای الهی برای مومنان استقامت کننده خواند و درباره آمادگی همیشگی مومنان برای زمینه سازی ظهورحضرت صاحب الزمان(عج) گفت: امروز  در حالیکه دشمنان علیه انقلاب، نظام، ولایت فقیه و اسلام به جنگ مشغول شده، همواره باید به سلاح معرفت دینی، بصیرت سیاسی و فرمانبرداری از رهبر معظم (ولی فقیه)، آیه الله الاعظمی خامنه ای  مسلح شد.

سردار میرشکار پشتیبانی از ولایت فقیه ، پا در رکابی با ایشان و آتش به اختیاری پاسداران انقلاب اسلامی  برای استمرار رسالت را تاکتیک  مهم خواند و عنوان کرد: آمادگی و سازمان یافتن برای مقابله  با دشمنان اسلام  تاکتیک مومنان در صحنه های نظام اسلامی است.

فرمانده دفاع مقدس، عند ربهم یرزقونی شهدا را  استقامت و تکیه بر خدا و دل نبستن بر کدخدا برشمرد و در مورد پیمودن دو مسیر در صحنه های سی و اندی سال انقلاب اسلامی عنوان کرد: در صحنه های انقلاب اسلامی مذاکره با استکبار جهانی و مقاومت در برابر داعش در میادین نبرد تجربه ای ارزشمند و عبرت آموز برای ادامه طریق  است، زیرا در مذاکره با آمریکا همگان دریافتند که جز خدعه شیطان بزرگ، چیزی برایمان حاصل نشد،  اما در مسیر دوم، یعنی مقاومت، نتیجه آن، پیروزی برای ما و شکست دشمنان رقم خورد.

سردار سپاه اسلام بیان کرد: هر چقدر در مسیر اول و مذاکره با امریکا، رهبر معظم هشدارهای فراوانی داده و به رغم بی اعتماد دانستن دشمنان، دولت و  "وزرای برند" تدبیر، وارد مذاکره شدند و از همان اول هم با عهد شکنی های متعدد از سوی شیطان بزرگ روبرو شدند، اما در مسیر دوم  و در میدان نبرد با داعش، تکفیر و دشمنان دین خدا و مستضعفین، راه مقاومت پیروز شد که امثال جوان بیست و اندی ساله ای چون حججی، طهماسبی، بلباسی، کابلی، رضازاده ، طاهر، اسدی، رادمهر، کمالی و ...آنرا لبیک گفتند.

وی مطالبه گری از دولت، نمایندگان و مسئولین را  از خواسته های مردم مقاومت دانست و اشاره کرد: باید ازدولت مطالبه داشت، از مسئولین مطالبه کرد و ازمجلس مطالبه کرد؛ چه لوایحی تصویب می شود  که درس شهید فهمیده از کتب حذف  و برنامه 2030 به صورت خزنده اجرا می شود، اگر قانونی وجود ندارد مجلس اسلامی برای آن وضع کند و اگر قانونی وجود دارد ، چرا نظارتی انجام نمی پذیرد!

وی انتخاب واژه اختلاس را تخفیف گناه دزدان در ادارات جامعه اسلامی دانست که با تکیه بر این واژه حساسیت عامه مردم را به دلیل درک درست عمل خبیثانه خلافکاران کاهش دهند و ادامه داد: اختلاس در ادارات ،  جامعه و کم کاری نیروها و کارکنان در هر جایگاه ، پروژه دشمن بوده و چرایی عدم نظارت بر آن مطالبه مردم انقلابی از مسئولین است.

سردار میرشکار با اشاره به اینکه  راه مقاومت  و ایمان ،  قومیت ، قبلیه و مرز نمی شناسد گفت:  بر اساس بندی از دعای عهد،مومنین متعهد هستند تا هرکجای عالم ، حضور برای دفاع از اسلام، مسلمین، مظلومان و مستضعفین  نیاز شود همچون مدافعان حرم در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و ... به یاری بشتابیم.

 در این برنامه با حضور خانواده های معزز شهدای حرم پیشکسوت سپاه کربلا و مسئولین سپاه کربلا از کتاب "یلان حرم" رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها