محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری معظم انقلاب بسیج یک برکت ارزشمند انقلاب بوده و اگر می‎خواهیم مسیر انقلاب به درستی ادامه پیدا کند باید تلاش کنیم تا این فرهنگ بسیجی در جامعه ما همه‎گیر شود.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۳۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲

محمدحسن آصفری نماینده سابق مجلس در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات ارزشمند بسیج در طول نزدیک به چهار دهه از این انقلاب بیان داشت: نقش بسیج هم در تحکیم انقلاب و هم در مبارزه با ضد انقلاب و هم در زمینه پیشرفت و آبادانی کشور در ابعاد مختلف یک نقش بی‎بدیل و ارزشمندی است، فلذا اگر این برکت عظیم و این شجره طیبه نبود مشخص نبود که الان انقلاب وجود داشت یا خیر. همچنان‎که اگر بسیج نبود و حضور نیروهای رزمندگان بسیجی در جنگ نبود معلوم نبود جنگ تحمیلی که صدام علیه ایران به راه انداخته بود پیروزی‎ها نصیب ملت ایران نمی‎شد.

آصفری با تاکید براینکه حضور مدیریت و تفکر بسیجی در بخش‎های مختلف کشور نقش موثری است بیان کرد: تفکر و فرهنگ بسیجی توانسته کشور ما را بیمه کند و از بسیاری از تهدیدات و آسیب‎ها دور کند، امروز نیز هرجا مدیریت انقلابی و بسیجی بوده در جایی حاکم بود شاهد موفقیت در آنجا بودیم و هر زمانی که مدیریت مجموعه را در اختیار نیروهای بسیجی قرار دادیم آن مجموعه بیمه شده و از رشوه، اختلاس، باندبازی، وابسته سالاری و حزب بازی بدور مانده است، اما زمانی که کارها در اختیار غیر بسیجی بوده واقعا با مشکل مواجه بودیم.

نماینده سابق مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری معظم انقلاب بسیج یک برکت ارزشمند انقلاب بوده و اگر می‎خواهیم مسیر انقلاب به درستی ادامه پیدا کند باید تلاش کنیم تا این فرهنگ بسیجی در جامعه ما همه‎گیر شود و طبق توصیه حضرت امام که فرمودند بسیج را فراموش نکنید اگر از بسیج و بسیجی دور بمانیم قطعا کشور آسیب می‎بیند.

ارسال نظرات