خبرهای داغ:
هاشمی در محفل تفسیر قرآن شاهرود در مسجد ابوالفضل (ع) گفت: بهترین پناهگاه در مقابل آسیب‌های اجتماعی رویکرد مسائل دینی و قرآنی و حضور جوانان در مساجد است و بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی اهمیت دادن خانواده‌های به آموزه‌های قرآنی و دینی فرزندان است.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۲۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در جلسه هفتگی تفسیر قرآن که به میزبانی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بین النهرین شاهرود برگزار شد در سخنانی با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم و حضور نیرو‌های جوان و نوجوان با تبریک پیروزی نیرو‌های مقاومت مقابل داعش که دست پرورده آمریکا هستند و آرزوی موفقیت برای سردار سلیمانی افزود: به درک واصل شدن عبدالله صالح نیز که زمنیه پیروزی انصارالله یمن خواهد بود را گرامی می‌داریم.
وی با محکوم کردن حرکت ترامپ روانی در اعلام کردن قبله اول مسلمین به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: مردم و مسئولین به خصوص رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهور و جهان اسلام موضع گیری خوبی داشتند و ان شالله موجبات نابودی این رژیم فراهم خواهد شد.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه امام در دوران دفاع مقدس فرمودند: مسجد سنگر است سنگر‌ها را پر کنید خاطر نشان کرد: بهترین و دوران طلایی جمهوری اسلامی ایران به فرمود: ه رهبر انقلاب امروز است و ما شاهد هستیم مقابل کاخ سفید نمازجماعت برپا می‌شود و در مقابل تهاجم دشمنان ما هم تهاجم فرهنگی داریم که در اروپا و آمریکا نمازجماعت و جمعه برپا می‌شود و امام فرمود: انقلاب ما صادر می‌شود و امروز شاهدیم فرهنگ عاشورا و دین و ارزش‌ها در جهان تاثیرگذار است.
وی با تاکید بر اینکه دشمن از ترویج فرهنگ اسلامی در جهان نگران است تصریح کرد: امروز فرهنگ سازی در مقابله با تهاجم دشمن ضروری است و حضور در مسجد بیشتر از اول انقلاب هم اهمیت دارد چرا که برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید نماز جماعت و حضور در مسجد را ترویج دهیم.
معاون استاندار سمنان با اشاره به بهترین راه در حوزه تهاجم فرهنگی دشمن گفت: بهترین پناهگاه در مقابل آسیب‌های اجتماعی رویکرد مسائل دینی و قرآنی و حضور جوانان در مساجد است و بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی اهمیت دادن خانواده‌های به آموزه‌های قرآنی و دینی فرزندان است.
وی با بیان اینکه چطور والدین به درس فرزندان خود اهمیت می‌دهند ادامه داد: باید پدر و مادر‌ها در حوزه دین نیز اهمیت داده و مشاوره دینی برای فرزندان خود بگیرند و هزینه کنند و البته یکی از بدون هزینه‌ترین راه‌ها برای این امر حضور در مساجد است تا با مسائل دینی آشنا شوند.
بهترین پناهگاه در مقابل آسیب های اجتماعی رویکرد مسائل دینی،قرآنی و حضور در مساجد است
هاشمی با تقدیر و تشکر از حضور جوانان و نوجوانان در این مسجد افزود: فرزندان مان را با آموزه‌های قرآنی باید آشنا شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش اعتبارات تملک دارایی شهرستان عنوان کرد: این اعتبارات ۱۰۲ درصد رشد داشته و از ۳۲ میلیارد تومان به نزدیک ۷۰ میلیارد تومان با پیگیری‌های انجام شده رسیده است.
فرماندار شاهرود از راه اندازی ۳۸ دوربین ترافیکی در سطح شهرستان از امروز سه شنبه ۲۱ آذر خبر داد و افزود: طبق گزارشات ۱۰ درصد کاهش سرقت در سطحشهرستان را داشتیم که برکت زحمات عزیزان نیروی انتظامی و مردم است.
وی با اشاره به جمع آوری متکدیان از سطح شهر بیان کرد: اغلب این متکدین از شهر‌ها و استان‌های همجوار در شهرستان حضور دارند و ما چندین مرحله اقدام به جمع آوری آن‌ها نموده ایم، اما باز هم حضور دارند و این نیاز به یک عزم مردمی دارد تا ان شالله استان سمنان دومین استان در نداشتن متکی در کشور بعد از آذربایجان شرقی باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها