فرمانده حوزه ۱۲۱شهید باکری گفت : تعداد 120 دانش آموز دختر آموزش پرورش ناحیه 3 کرج به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۷۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده حوزه ۱۲۱شهید باکری در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت :راهیان نور مبنای حرکت کشور برای پایه ریزی جبهه فرهنگی در میان نسل جوان است.تعداد 120 دانش آموز دختر آموزش پرورش ناحیه 3 کرج به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

پاسدار محمد فرمانی مسئول برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی دختران گفت: اردوی راهیان نور جنوب کشور در قالب یک کاروان ۱۲۰ نفره از دانش آموزان دخترانه ناحیه ۳ آموزش و پروش کرج برگزار شد ،که با روایت گری و خاطره گویی یادگاران هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان جنگ تحملی جناب آقای حمید پارسا،صالح عباس و برادر محسن امانی در مناطق عملیاتی فتح المبین،فکه،شلمچه،دهلاویه،هویزه برگزار شد.

پاسدار محمد فرمانی گفت:علاوه برحضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی،رزمایشی و برگزاری تئاتر در پادگان شهید مسعودنیا در قالب شروع جنگ تحملی و پایان آن نیز برگزار شد.

مسئول برگزاری اردوی راهیان نور دخترانه آموزش پرورش ناحیه ۳ کرج گفت: شهدا انعکاس روشن خورشید در رودخانه‏ های سرخ حماسه‏ هستند. بزرگ‌مردانی که دلشان، دریا می‏نوشت و نگاهشان، توفان می‏سرود. سلام بر شهیدانی که راه نور را انتخاب کردند و برای همیشه نورانی ماندند. سلام بر شهدایی که با نور خود چراغ هدایت و مایه افتخارمان شدند.سلام بر شهدایی که با افتخار اعلام میداریم که حتی با شنیدن از قتلگاهشان درس ایثار و شهادت را بازآموزی می کنیم و در کنار یادمان های شهداء کوله باری از معرفت را برای دنیا و آخرت خود بر می داریم و می اموزیم که چگونه مراقب خود و مطیع ولایت باشیم.

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه کرج اظهار داشت: گفتند شهید گمنامه ، پلاک هم نداشت ، اصلا هیچ نشونه ای نداشت ؛ امیدوار بودم روی زیرپیرهنیش اسمش رو نوشته باشه نوشته بود : “اگر برای خداست ، بگذار گمنام بمانم”ما تا آخر عمر مدیون شهدایی هستیم که پلاکشان را از گردن خود در آوردند تا مثل مادرشان گمنام و بی مزار باشند‌.

فرمانی خاطر نشان کرد: مناطق عملیاتی جنوب ایران سجدگاه مردان آسمانی است، در مناطق عملیاتی جنوب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس بر حفظ ارزشهای نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند رجز خوانی های اخیر عربستان،اسرائیل و امریکا را باطل و بی محتوا خواند.

وی خاطر نشان کرد: لحظه ای متوجه میشوی که نمی توانی از این سرزمین دل بکنی ، متوجه میشوی که با شهدا خو گرفته ای متوجه میشوی که حتی دل کندن از سرزمین شهدا هم سخت است ای شـهـیـدان گمان می کردیم گذشت زمان ، هوای سرزمین پاکتان را از ذهنمان خواهد زدود اما داغ فراق شما روز به روز بیشتر آبمان می کند ، کاش می شد برای همیشه ما را میهمان خود می کردید. شهدا ما را حلال کنید ...شهدا ما را دعا کنید ...شهدا شما را به جان مادرتان زهرا سلام الله دست ما را هم بگیرید.

وی در پایان گفت: ازخادمان راهیان نور که به مدت ۴ روز تمام تلاش خودشان راجهت هر چه بهتر برگزار شدن اردوی مناطق زیارتی جبهه های عملیاتی جنوب ایران با هدایایی قدردانی شد.

 

خبرنگار بسیجی : پناهیان

ارسال نظرات