معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:

شهدا، سرمایه‌ های عظیمی برای نظام و خانواده ‌هایشان هستند

شهدا، سرمایه‌ های عظیمی برای نظام و خانواده ‌هایشان هستند که باید این سرمایه‌ها را قدر دانست؛ به گونه ای که امیدواریم شهدا، شفیع همه مردم در قیامت باشند.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۵۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان در دیدار با خانواده شهید حمید احدی گفت: عزت و عظمت جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهیدان است و خانواده ‌های معظم شهدا، حق بزرگی بر گردن ملت و نظام دارند.

فرامرز نیک‌ سرشت با اشاره به اینکه بنا به تعبیر حضرت امام خمینی (ره)، خانواده‌ های شهدا، چشم و چراغ ملت و نظام هستند، افزود:خانواده‌ های شهدا هر آنچه را که در وجودشان دارند، در طبق اخلاص گذاشته و در راه دین، انقلاب و کشور، هزینه کرده‌ اند.

 وی با اشاره به اینکه هم صحبتی با خانواده شهدا، انرژی مضاعفی به انسان می بخشد و باعث بهره های فراوانی می شود، اظهار داشت: همه مسئولین، خود را مدیون خانواده‌ های شهدا می دانند و امیدواریم روز به‌ روز و با تلاش بیشتر بتوان در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی و تامین منویات خانواده های شهدا، گام ‌های اساسی در کشور برداشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: شهدا، سرمایه‌ های عظیمی برای نظام و خانواده ‌هایشان هستند که باید این سرمایه‌ها را قدر دانست؛ به گونه ای که امیدواریم شهدا، شفیع همه مردم در قیامت باشند.

فرامرز نیک‌ سرشت گفت:هوشیاری مردم و مسئولین در برابر امیال نفسانی بسیار مهم بوده و همه مردم و به ‌ویژه مسئولین در تمامی لحظات در کمین خطرات نفسانی هستند که باید با تاسی به خون پاک شهدای میهن عزیزمان، از این خطرات، با سربلندی بیرون بیایند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار