اصلانی گفت: این موارد برای جامعه ما فاجعه انگیز است در کشور ما بحث غیرت مردان جایگاه مهمی دارد و فرهنگ ما فرهنگ ایرانی اسلامی است که برای زن جایگاه قائل است.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۲۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: استفاده ابزاری از زنان در تبلیغات تنزل جایگاه و کرامت زنان است و زنان نباید به این کمترین ها رضایت دهند.

وی افزود: بنیاد خانواده در غرب که این روش را سال ها آزموده از بین رفته  و به خاطر استفاده ابزاری از زنان آسیب های جبران ناپذیری به زنان در غرب وارد شده و ما نباید اشتباهات غربی ها را که گریبانشان را گرفته تکرار کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: این موارد برای جامعه ما فاجعه انگیز است در کشور ما بحث غیرت مردان جایگاه مهمی دارد و فرهنگ ما فرهنگ ایرانی اسلامی است که برای زن جایگاه قائل است.

اصلانی بیان داشت: پیام انقلاب اسلامی در خصوص جایگاه زن دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد بعد ما بیاییم و این کارها را انجام دهیم جای تاسف دارد و این نفوذ دشمن را نشان می دهد.

مسئول بسیج جامعه زنان اظهار داشت: متاسفانه تا به حال هیچ برخورد قانونی نشده و این مطالبه عمومی مردم و زنان جامعه ما و خانواده های شهداست این خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است که عده ای از آن عبور می کنند. ما از دادستان کشور و تهران به عنوان مدعی العموم می خواهیم که عکس العمل نشان دهند و مراتب قانونی را در نظر بگیرند.

 

ارسال نظرات