مدیرعامل شرکت تعاونی کارگران فصلی و ساختمانی زنجان:

راه اندازی شرکت تعاونی با هدف ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی

ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی یکی از مهمترین دلایل و اهداف راه اندازی شرکت تعاونی در زنجان است.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۰۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل شرکت تعاونی کارگران فصلی و ساختمانی زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سال ۹۲آمار کارگران ساختمانی بیست و پنج هزار نفر بوده که با گذشت زمان این آمار در سال۹۶به ۳۰هزار نفر کارگر ساختمانی رسیده است.

ابوذر نجفی با اشاره به اهداف شرکت تعاونی زنگان افزود: ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی یکی از مهمترین دلایل و اهداف  راه اندازی  شرکت تعاونی  در زنجان است.

وی از دیگر اهداف شرکت برای کارگران ساختمان حمایت از قشر ضعیف جامعه با حمایت و همت مسؤلین دانست واظهار داشت: برنامه ریزی های انجام شده در شرکت تعاونی، شرکت ها و ادارات دولتی و خصوصی بحث عمرانی های خود را با این شرکت تعاونی به انجام برسانند.

ابوذر نجفی تصریح کرد:یکی از مشکلات ما در بحث کارگران این است که مجموعه ها به ظرفیت های استانی توجه ندارند و در امر کارهای عمرانی از شهرهای دیگر کارگر را به کار گیری می نمایند.

مدیر عامل شرکت تعاونی ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی زنگان خاطر نشان کرد: ارایه تسهیلات برای کارگران ساختمانی، خدمات بیمه‌ای، آموزش‌های مهارت آموزی از جمله خدماتی است که در این شرکت ارایه می‌شود.

وی با اشاره به حق عضویت در شرکت خاطر نشان کرد: کارگران با مراجعه به این شرکت و پرداخت ۲۰هزار تومان حق عضویت، عضو این شرکت تعاونی می شوند و می توانند از مزایا و خدماتی که شرکت به کارگران می دهند بهره مند شوند.

نجفی با اشاره به  سهام دار شدن کارگران، تصریح کرد: هزینه دریافت هر سهم این شرکت برای هر کارگر ۵۰ هزار تومان است که هر یک از کارگران می توانند با توجه به شرایط مالی خود سهام دار شرکت شوند.

وی افزود: سه هزار کارگر در شرکت پرونده تشکیل داده اند و در هفته های آتی با سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شرکت فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کند.

ارسال نظرات