معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش کردستان خبر داد:
معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش کردستان گفت: ثبت‌نام دانش آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم نظری در نهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو از تاریخ ۱۸ آذرماه آغاز و تا تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه ۹۶ ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۰۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مهدی نامدار گفت: نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در سه مرحله برگزار خواهد شد که مرحله اول در تاریخ هفتم اردیبهشت ۱۳۹۷ به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سؤالات تستی انجام خواهد شد.

وی افزود: مرحله دوم این المپیاد در قالب یک آزمون کتبی متمرکز در تهران و با حضور ۳۰۰ نفر برگزیده مرحله اول، در تیرماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد و مرحله سوم نیز با حضور ۳۰ نفر برگزیده کشور به‌صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی در دهه اول شهریورماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.


وی گفت: هزینه ثبت‌نام دانش آموزان به‌صورت گروهی ۲۲ هزار تومان است که از این مبلغ ۲۰۰۰ تومان جهت ثبت‌نام اینترنتی، بسته‌های آموزشی و کارگاه‌های آموزشی نانو است و مابقی به‌حساب دبیرخانه کشوری المپیاد واریز می‌شود.
نامدار تقویت حلقه‌های کیفیت‌بخشی را از مهم‌ترین شاخص‌های عملکردی اولویت‌دار حوزه‌ی معاونت آموزش متوسطه در زمینه فعالیت‌های دانش‌آموزی دانست و خاطرنشان کرد: به لطف برنامه‌ریزی‌های استانی، شهرستانی و آموزشگاهی در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ شاهد موفقیت‌های چشمگیر دانش آموزان در زمینهٔ المپیاد‌ها و جشنواره‌های علمی و پژوهشی بوده‌ایم که از جمله می‌توان به رتبه اول استان در هشتمین المپیاد نانو بین ۳۲ استان کشور با کسب یک مدال طلا، دو مدال برنز و پنج دیپلم افتخار و کسب رتبه سوم کشوری نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی با کسب سه عنوان برتر دانش آموزان استان و رتبه‌ی سوم کشوری مسابقات ملی آزمایشگاه اشاره کرد.


معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش کردستان با بیان اینکه دانش آموزان پایه نهم، دهم، یازدهم و پیش‌دانشگاهی مجاز به شرکت در این المپیاد می‌باشند؛ تأکید کرد که ثبت‌نام دانش آموزان فقط به‌صورت گروهی و از طریق پژوهش سرای دانش‌آموزی شهرستان انجام پذیرد.



انتهای پیام/7727
ارسال نظرات