در مراسم تشییع شهید مدافع وطن رودبارجنوب عنوان شد؛
امام جمعه رودبارجنوب ضمن تقدیر وتشکر از حضور باشکوه مردم جنوب کرمان در مراسم تشییع شهید مدافع وطن گفت: خون شهید خونی است که می جوشد و مردم را از خواب بیدار می کند.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۹۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  ستوان یکم «محمدرضا خاوش زاده» فرمانده پاسگاه نهضت آباد رودبار جنوب روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد و صبح امروز با حضور پرشور مردم و مسئولان استان و شهرستانهای جنوبی کرمان تشییع و به خاک سپرده شد.

خون شهید می جوشد و مردم را از خواب بیدار می کند

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی در مراسم تشییع شهید مدافع وطن محمد رضا خاوش زاده ضمن تسلیت و تبریک به خانواده این شهید،گفت: عظمت شهید را غیر از خدا هیچکس نمی داند،شهداء در این ظلمات دنیا، همچون نوری هستند که این دنیای تاریک را روشن می کنند و مردم را از غفلت ها می رهانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین گروهی افزود: شهید خاوش زاده با نثار خون خود،‌ در راه مبارزه با مخلان نظم وامنیت، جامعه را متوجه خدمات و زحمات این قشر پرتلاش کرد.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر وتشکر از حضور باشکوه مردم جنوب کرمان در مراسم تشییع این شهید مدافع وطن بیان داشت: خون شهید خونی است که می جوشد و مردم را از خواب بیدار می کند.

 

امام جمعه رودبارجنوب خاطر نشان کرد: همه مردم در امنیت نقش دارند و باید همه به  نیروی انتظامی را کمک بکنند تا اینکه شاهد یک امنیت پایدار باشیم.

 

حجت الاسلام گروهی با بیان اینکه امنیت زیر بنای توسعه است،اظهار داشت: اگر امنیت نباشد توسعه و پیشرفت هم نیست، مردم، نیروهای انتظامی بچه های شما هستند و شب و روز ندارند و قدر آنها را باید دانست.

 

سردار رضا بنی اسدی فرمانده انتظامی استان نیز در این مراسم اظهار داشت: شهید محمد رضا خاوش زاده با نثار خون خود جاودانه ماند.

 

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با افراد متمرد به سختی برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به مخلان امنیت را نخواهد داد.

سردار سلیمانی اشرار معروف جنوب کرمان را سرجایشان نشاند

 

سردار رضا بنی اسدی  با بیان اینکه  بیش از ۸۰۰نفر از مردم استان در سال جاری بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند بیان داشت: امنیت برای مردم مهم است و یک نعمت الهی است و اقتدار رده ههای امنیتی بر کسی پوشیده نیست.

 

وی ابراز داشت:  جنوب کرمان سرشار از سرمایه های خدادای است و مردم باید ورود پیدا کنند و عکس العمل در برابر متمردان قانون نشان دهند و برای اعتلای فرهنگی و اقتصادی منطقه مردم قبل از ورود نیروهای نظامی به مساله باید مخلان امنیت را تحویل قانون دهند.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی از افتخارات استان کرمان است و امنیت منطقه جنوب کرمان مرهون تلاش های این سردار سرافراز است و در سالهای گذشته مخلان امنیت جنوب کرمان را بر سر جای خود نشاند.

 

وی در پایان افزود: شهادت افتخار است پدر شهید به علت بیماری توان حضور در مراسم را نداشت،مردم جنوب کرمان قدر شهید را ارج نهادند.

ارسال نظرات