امام جمعه هشترود در جلسه برنامه ریزی 9 دی هشترود گفت: حماسه 9 دی روز حمایت از دستاوردهای نظام و تبعیت از ولایت، نماد عزت و استقلال بصیرت مردم بود که در تاریخ انقلاب ماندگار و جاودان خواهد ماند.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۸۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام علی رحیمی افزود: عده ای به بهانه انتخابات با حجمه سنگین و توطئه استکباری ملت را در پرتگاه قرار دادند و ارزش های دینی و اسلامی را مورد هجمه قرار دادند.

وی اظهارداشت: هر کشوری بود در آن ایام سرنگون می شد ولی ملت ایران با بصیرت کافی و گوش به فرمان رهبری بودن موجب شد کشور از بلایای از پیش تعیین شده دشمنان مصون بماند.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه مردم در 9 دی تمامی نقشه های دشمنان کینه توز نظام را برملا و خنثی کردند، بیان کرد: هدایت رهبری و همراهی مردم با رهبری در آن زمان موجب شد تا دیگر دشمنان فکر احمقانه ای در مورد ایران به سرشان نزند.

9دی، روز تبعیت از ولایت و نماد عزت و بصیرت مردم بود

در پایان این جلسه طی حکمی از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی حجت الاسلام قدرت سعیدی به عنوان مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هشترود معرفی و از خدمات حجت الاسلام یعقوب اباذری تجلیل شد.

ارسال نظرات