این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نباید از یاد برد که شبکه های اجتماعی را باید به فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدل کرد.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۴۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، اصغر نقی زاده بازیگر سریال “آژانس شیشه ای” در گفتگو با کوله بار با اشاره به اینکه جشنواره های دفاع مقدس یک نمونه از ابزارها برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن محسوب می شوند و باید با تمام توان در این زمینه ورود پیدا کرد و مطئمنا ضرر نخواهیم کرد، گفت: خلق یک اثر ادبی و هنری در حوزه دفاع مقدس توسط زائر راهیان نور باعث می شود که او علاقه اش نسبت به اردوهای راهیان نور چندین برابر شود.

وی تاکیدکرد: جشنواره ملی سرزمین نور در امتداد راهیان نور قرار دارد و به طور یقین،عزیزانی که به سفرهای راهیان نور مشرف شده اند، با این جشنواره آشنا هستند اما نیاز است که با تبلیغات وسیع و زمینه سازی بیشتر، باعث آشنایی هر چه بیشتر مردم با این جشنواره شد چرا که همین جشنواره می تواند انگیزه ای در مردم برای سفر به راهیان نور ایجاد کند و از این جهت با برگزاری چنین جشنواره ای موافقم.

 

نقی زاده با اشاره به اینکه دوران شکوهمند هشت سال دفاع مقدس تجربه ای برای کشور بود که به توان داخلی خود ایمان بیارود،افزود: دفاع مقدس سرشار از خاطرات شهدا و رزمندگان است و واقعا هنر می خواهد که بتوانیم همه این خاطرات را جمع آوری کنیم و برای نسل های بعدی آن را به یادگار بگذاریم و امیدوارم که این جشنواره بتواند در این مسیر حرکت های خوبی انجام دهد و موجب شود که خاطرات دفاع مقدس به بهترین نحو ممکن ثبت و به نسل امروز و فردا منتقل شود.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جمع آوری گنجینه عظیم دفاع مقدس باید در دستور کار مسئولان باشد و نباید از یاد برد که شبکه های اجتماعی را باید به فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدل کرد.

 

وی ادامه داد:شرکت کنندگان جشنواره سرزمین نور، وقتی اثری را به جشنواره ارسال می کنند تا زمان برگزاری اختتامیه آن، پیگیر اثر خودشان هستند و قطعا تلاش خواهند کرد که در دوره بعدی جشنواره با اثر بهتری شرکت کنند.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه یکی از وظیفه های رسانه ملی انتقال ارزش هاست، افزود:جوانان و نوجوانان امروزی، روزهای دفاع مقدس را به یاد نمی آورند و دانسته هایشان برگرفته از مطالب کتاب و اینترنت و همچنین فیلم های دفاع مقدس است اما راهیان نور این فرصت را به آنها می دهد تا با حضور در مناطقی که روزگاری در اشغال دشمن بوده است، حس و حال رزمندگان و شهدا را بیشتر درک کنند.

ارسال نظرات